Ivar Skaugstad Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Hva er det med folk å gjøre noe "egent" av en slik fellestur? :grin: Sure, jo mer selskap jo gladere blir vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 [size:14pt]"Tjenestetider" - crewmembers are to be at their stations in the given timespan![/size] 1130 UTC - 1300 UTC 1445 UTC - 1630 UTC 1800 UTC - 1900 UTC 2130 UTC - 2310 UTC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Dere som flyr A332, hvor mye fuel regner dere med å bruke? Etter en test nå så brukte jeg 8,8 tonn fuel i timen, noe som tilsvarer en endurance på så vidt 10 timer i Wilco sin A332.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Da Wilco ikke har klart å sette inn rett fuel verdier for A332 maskinen jeg har installert ser jeg meg nødt til å bytte flymaskin for å kunne fullføre. Blir derfor å fly en Boeing 737-300ER med samme callsign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg mener å ha sett et emne for ikke så lenge siden som tok for seg den feilen i fuelforbruk med Wilco A332 og som fortalte hva du måtte gjøre for å få det riktig, så hvis du søker, tror jeg du vil finne svar på det. Mener det var under Addon-delen, men jeg tør ikke si noe sikkert. Edit: Du har jo selv vært aktiv i denne tråden, Ivar :grin: : Wilco Airbus A333 med feil fuel flow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Var vel jeg som startet den.. :grin: Men, ikke tid til å tweake når vi har avgang om noen timer, en skal jo ha tid til å sove mellom slagene også! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Me and ma gals tok en liten avstikker ikveld, så er mest sansynlig ikke hjemme tidsnok til avgang. Ser an om jeg kan joine fra et eller annet sted når jeg er i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Hehe, hjemme tidsnok til avgang faktisk! Høres ut som du virkelig har tatt en avstikker som ser ut til å ta hele natten! :grin: Blir noe sent på meg også ser jeg, men steike jeg skal komme meg opp! I never miss a flight! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Når det gjelder været så kan det sies at vi vil få en variert vind oppover. Noe motvind må påberegnes når vi nærmer oss Afrika. Det er også meldt om CB aktivitet midt mellom Sør-Amerika og Afrika, nærmere bestemt mellom ekvator og N10. CB skyene er meldt å strekke seg over vår rute fra XXX-450 ISOL EMBD. Vær derfor klar over at dette kan skape noe turbulens. Vi får holde ett øye med dette været å se om det utvikler seg til noe vi blir nødt til å styre unna. hold derfor ett øye med vær radaren i dette området når vi kommer så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Med fare for å si noe galt(det er ikke ment som støtende mot noen, og det er ikke ment respektløst): Det ville vært ironisk om dere gikk dukken underveis på grunn av uvær. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Tanken har slått meg.. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Da har vi akkurat vært i holding over ORARO, kanskje det siste stedet hvor det ble gjort noen form for radiokontakt med flyet. Vår neste utfordring er CB skyene som venter på oss 1 time flytid nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har dere ikke komme frem enda? Startet dere ikke gry tidlig a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Sjekk flightplan. Vi er vel så vidt over halveis nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ok, husk å ta mange bilde da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Morro tur dette, spesielt med Tommy 2000ft over meg i en 747 når vi møter 2x A320 som passerer nøyaktig midt mellom oss! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ble det noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg tok noen få bilder, får se om jeg får tid til å legge de ut ila. uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.