Jan Arild Gjemble Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Øystein og jeg har tatt turen fra Hannover til Linz i Østerrike. Her et lite stemningsbilde fra Linz. Mer kommer straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Stemningsfullt bilete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Flott altså! Alltid flotte bilder fra deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Her kommer resten av billedserien. Som sagt hadde Øystein å jeg en flight fra Hannover til Linz. Øystein ankom Hannover fra Londog og jeg kom fra Berlin. Her på climb ut fra Hannover i bra skyet vær, tåke på bakken men det ser ut til å lyste litt framover. Et lite stilstudie av Coolskys Super80. Liker spesielt de gjennomsiktige passasjervinduene på modellen. Under oss passerer ett av Tysklands industriområder, og de er det mange av. Flott flyvær akkurat nå Når vi nærmer oss Linz så begynner solnedgangen å nærme seg, ser ut som om vi skal få en vakker innflygning til Linz i kveld. På final for RW27 Parked og turnaround før neste leg til Klagenfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 31. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2010 Nice! Siste leg'et til Klagenfürt var artig med spennedene innflygning over Villach! Jeg regner med at også du var for opptatt med å få flyet ned til å ta bilder av den approachen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Hadde ikke sjans til å leke fotograf på approachen til Klagenfurt nei.. puh... hadde nok med å konsentere meg om flyginga da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2010 Dævvern gutta, dette var jo reine søndagsturen. Kanskje litt lenger snute enn Beavern, ellers er det få fly i buss-størrelse som gir bedre vibrasjoner enn DC-9 / Super 80 !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Øystein og jeg tar søndagsturer rett som det er vi Litt lengre snute enn Beaveren og ørlite mer thrust også.. Men som du sier, Super80 er bare så utrolig morro å fly, du får garantert noe å gjøre under turen, men likevel har du det kjempemorro Blir mer og mer glad i denne Takk for kommentarer alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.