Paul-André Tilrem Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da var det tid for ny tur. Mye problemer fra min side, så ble bare 2 bilder denne gang. Står samlet på Stokka før turen videre til Mosjøen. Begynnt å bli kveld når jeg og Ernst endelig var nede i Mo i Rana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Flott opplegg Paul-André. Det var en nydelig tur i flott vær. Jeg har også noen få bilder, men jeg får ikke lastet dem opp før i morgen kveld.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2010 Kjempetur Paul-Andrè ! Selv med litt trøbbel i starten og på slutten, så var det veldig hyggelig underveis . Hadde sikkert vært gøy med litt mer utfordrende vær, men for min del var jeg fornøyd med en noe tilbakelent finværstur og kort avstand mellom flyplassene. Det virker som serveren er av den følsomme typen, så enkelte fly slipper ikke inn, men etter hvert var vi jo 8-9 stykker underveis, og det er bra på en søndagskveld i slutten av mai !! Kjell og jeg venter på Namsos mens Paul-Andrè foreløpig holder seg til Stealth-confg :grin: . Sirkler over Rørvik, da det var heller trangt om plassen, og nye deltakere linet opp. On final til Brønnøysund, god sikt, lite vind, behagelig flyvning. I Br.sund var det bedre plass, og nå var vi oppe i 8 fly som enten var på vei inn i serveren eller på vei ut av den..... Velberget over til Stokka, Sandnessjøen. Fred og Øystein ser noe puslete ut, men fra deres ståsted var de påkledd alt annet enn hang-glider :grin: . Fra Stokka bar det videre til Mosjøen, og denne kvelden viste de 7 søstre seg fra sin vakreste side ..... Innflyvning til Mosjøen. Nå var det min tur for krasj, men det må jeg skylde på meg selv og et øyeblikks uoppmerksomhet under landingen ( slikt kaldes realisme :blush: ). Men vi kom oss da til Mo i Rana, selv om det bare var Paul-Andrè ( for anledningen forkledd som Harvard) og meg som klarte målpassering og gruppebilde :grin: . Veldig flott tur og hyggelige stemmer på "radion" . Neste søndag ryktes det om Finnmarks-tur. Anbefaler alle om å innstallere Andrews siste utgave av NA, og sett av søndagskvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Så ut som dere gutta hadde en flott tur. Jeg hadde også stygge planer om å delta, men ble utpå eftaen erklært flyveudyktig pga allergi.. :sick: Sånn kan det gå. Jeg prøver igjen senere. Flotte bilder forøvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Heisann. Såg flott of fristende ut det der. Snakker vi her multiplayer eller VATSIM servern? Personlig har jeg aldri fløyet på annet enn VATSIM. Søndag høres bra ut:) Asbjørn Furu AFIS'n SAS1129 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Her er vi på serveren til Geir. Han har egen multiplayerserver som han styrer, og det er den vi bruker. Info om hvordan du blir med finner du her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det var en veldig flott tur i nydelige omgivelser. Her er mine bilder: Stod lenge og ventet på selskap i Rørvik, men så viste det seg at de fleste allerede var halveis til Brønnysund.... Finale til Brønnøysund ...og der var det jaggu liv Så var det på farten igjen. det var folksomt på rullebane og taxebaner Neste stopp - Stokka Runway in sight.... Finale til Stokka - og da skjedde det: Noen kom meg i forkjøpet, og det ble en hastig Go around! Flokken samlet på Stokka, hvor jeg måtte forlate partyet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.