Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da kommer en ny bildepost fra meg igjen Nå har jeg fløyet fra Bridgetown til St.Maarten, også videre til Miami i Florida, USA. Her er bildene: Take off bridgetown: På vei til St.Maarten: Over øya, på vei ned: Landing St.Maarten: Så, etter noen dager opphold på St.Maarten, var det duket for turen til Miami, med American Airlines Boeing 737-800 med winglets. Ruten jeg fløy: Inni cockpit foregår preflight checklist, og jeg gjør klar FMCen for avgang. Gjør klar innflyvningen til Miami: Så et bilde fra inspeksjonen av flyet, bare et annet fly på flyplassen på Vatsim denne ettermiddagen: Ready for pushback: Pushback complete, set parking brake please: Forts kommer straks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Sjekker flight controls: Vil du ha meg forbanna på Vatsim gjør du dette: Det gikk heldigvis bra, han klarte å bremse i tide, og svingte unna flyet mitt. Fyren rapportere ikke på unicom at han var på final til RWY 28. Byebye St.Maarten: Sjekker igjen at innflyvningen er riktig. Jeg landet på RWY 09, og fikk da vectors etter å ha passert JODPO Miami by kan sees såvidt over vindusviskern: En 747 tar av fra RWY 09. Vektoreres inn til RWY 09: That was all =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Flotte bilder som vanlig Paulo. Sitter alltid med forventning før jeg åpner en tråd fra deg. Btw. Over øya på vei ned som du nevnte. Det er St.Barth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Helt nydelige bilder Paulo. Er helt facinerende å se grafikken i simmen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Knall bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Som vanlig Paulo, så er bildene en egen klasse. Men nå får du komme deg til Portugal og fly litt buss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Solvang Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvilke specs har du paulo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er helt facinerende å se grafikken i simmen din hmm facinerende er vel et litt oppskrytt ord i denne sammenheng, hva har skjedd med grafikken i siste del av serien? Mistenker litt vel mye redigering i etterkant her.. Ellers en flott historie og god dokumentasjon fra reisen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sikkert fotoscenery tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kan sikkert stemme det med tanke på hvor dårlig kvalitet det er på nært hold.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Og at det er FS9 han flyr med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Svært så negativ det skulle væra a Synes Paulo gjør en bra jobb, når man tenker på at det her er FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Var ikke negativt ment, men som en ekstra ting i forhold til tidligere nevnte ting der vi syntes det var bra. Utrolige bilder mtp at det er FS9 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Takker for kommentarer. Når det kommer til grafikken min så er jeg redd mange misforstår. Min FS9 er ikke så ulik mange andres FS. Jeg har 8X AA, ground environment pro, REX osv. Men jeg tar meg frihet til å redigere og manipulere bildene slik jeg vil. Dette er for realismens skyld. Før REX kom med skyer, redigerte jeg på skyer i mange av bildene mine. Nå kjører jeg en vanntekstur som er for lys, ta da tar jeg frihet i å blant annet gjøre vannet mørkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men jeg tar meg frihet til å redigere og manipulere bildene slik jeg vil. Dette er for realismens skyld. Realismen er jo selvsagt in the eye of the beholder, så all ære til deg for dine valg. Jeg som kjent er jo så opptatt av kvalitet og det viser seg mest på nært hold, særlig da med tanke på photoscenery. Det er jo kjent at jeg ikke er fan av HDR effekten i FS noe som gjør at jeg ikke alltid er fan av redigerte bilder heller, er vel kanskje tradisjonell når jeg sier at FS ser best ut i sin naturlige stand, sett at brukeren har editert settings, lagt til nødvendige pakker og tweaket simmen til noe som kan kalles realistisk i et spill. Velger her å ikke kritisere alt da det er kun bakketexturene jeg mente ikke var særlig pent å se på. Tror trådstarter kjenner meg såpass godt at han forstod hva jeg siktet til og mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.