Per-kristian Jensen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mr Hagen tror du ikke jeg vet det? Men Lufthansa satt opp spessiel flight for å fly Lena hjem. Landingen ble vist på direktesendt TV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dere får selskap http://forum.vaccsca.org/index.php?showtopic=26388 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Herlig! Dette blir en flott flight! :grin: PK - Da "375" har vært varemerket mitt de siste 7 årene flyr jeg med dette i dag, ellers takk for tipset! :grin: Da det er flere fly som skal fly sammen med oss (hurra!) er det viktig at vi skriver at vi er i selskap med Norwegian Eagles i remarks! Selv bedriver jeg briefing i dette øyeblikk, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja kan huske FIN375 fra Rovaniemi turen ja Min første tur på Vatsim det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Takk for en flott tur! Ble noe kort samt mye ATC langs ruten, så det ble ikke like mye tid til prat som vi bruker. Vi får heller ta en skikkelig langtur neste gang! Takk til dere som deltok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Her er en replay av hvordan flightene så ut fra radaren til Oslo Control i går. Oslo ATCC Replay - Euroscope Replayen er ca 40 minutter lang og begynner ca da de første flyene tar av fra Gardermoen. "Høydepunkter" (om en kan kalle det det): - Koordinering mellom Oslo APP og Oslo ATCC, spessielt mot punktet BINRO - Koordinering mellom Oslo ATCC og København ATCC mot AAL - Separasjon av BER247 og DLH375. DLH375 skal til FL360 men klatrer raskere enn BER247 som skal høyere, nemlig til FL380. - Separasjon av EAV1013 og PUT666 ved hjelp av aktiv speed control Voice data er noe hakkete da ES lagrer voice i 30 sekunders "deler". Men en får nok med seg hva som skjer likevel. For å spille av filen må du ha Euroscope (og helst siste versjon av Norway NATCON sectorfilen). I Connect Dialog velg Playback Logfile som Connection mode Helt nederst, i Logging and playback, Playback feltet, browse til txt filen som du lastet ned over. Trykk så Connect. Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Får "crc check failed " på den filen jeg Fosse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg også desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Mystisk! Vet ikke helt hva "crc check failed" er for noe, men håper det er fikset nå? Ny fil er lagt ut på linken over. Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå fulgte det i hvertfall med to filer som ikke var der istad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Haha. For dere som lurer så er det bare hakk når han sender DLH253 til EKCH Jeg sa ikke bare øøøh.. Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.