Per-kristian Jensen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei igjen! Først vil jeg bare si, beklager at det blir et sånn hopp i turen. Leg 3 og 4 ble det ingen bilder fra fordi det var bekmørtk under hele turen. Derfor hopper jeg rett til Leg 5 som var fra Narita til Anchorage. Leg 1 EGSS-EDDF Leg 2 EDDF-VIDP Motorene er startet, og takser ut fra Cargo Apron i Narita. En A340-600 fra Virgin Atlantic som skal til Heathrow ved gate. I dag er det 16R som skal brukes. Rotate! Ligger på cruise og solen er på vei ned Har hoppet noen timer frem i tid, started decend inn mot Anchorage. Forventer bane 6R. Final 6L Det var det, takk for titten og håper bildene falt i smak. Igjen, beklager for det med leg 3 og 4, skal gjøre det bedre på den World Touren jeg er på nå Addons er; ActiveSky 6.5 Real Environment Xtreme GE Pro PMDG 747-400F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fine bileter! Likte best bilete nr.2,4 og 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Smoothe bilder her ja Du kjører REX ikke sant? hvis du gjør det, kan du dele innstillingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Meget flotte bilder! Gleder meg til fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Flotte bilete Men eg var ikkje klar over at Japanarane hadde venstrekøyring under avgang? (Jamfør rotasjonsbiletet ditt... ser ut til at du er litt til venstre for centerline? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Oj Oj NYDELIG, bilde 3 og 4 synes jeg var best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Men eg var ikkje klar over at Japanarane hadde venstrekøyring under avgang? De har i alle fall venstrekjøring på veiene... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.