Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2010 Vertigo Studios har endelig fått ferdig sin P-36, så jeg har brukt kvelden til å bli litt kjent med denne historiske godbiten. Fra før har jeg Hellcat fra de samme utviklerne, så jeg visste at dette var kvalitet. Og Vertigo Studios har virkelig fått til en godbit av en flott modell, med detaljrikdom i klasse med A2A sine warbirds. Den er både morsom og krevende å beherske i lufta, og lydkvaliteten er noe av det bedre jeg har hørt. Curtiss P-36 var bestilt av Norge før krigen, men vi rakk ikke å sette de inn i operativ tjeneste før tyskerne invaderte oss. Men flyene ble brukt med stort hell som treningsfly i "Little Norway", så nå blir det spennende å se om denne modellen dukker opp med norske farger. Anbefales på det varmeste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ahh.. ny rålekker presentasjon av nytt fly fra deg Ernst Du kan dette med å få fanget interessen og ta fram det beste på nykommere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 herlig!For en grafikk.Jeg elsker ww2 birds,når jeg først skal fly VFR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Steike ta Ernst. Du får meg nesten over på warbirds med tiden ved å vise slike bilder. En dag må det bli MP flight med slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 skills Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nydeleg Ernst. Rett og slett fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. mai 2010 Takk skal dere ha, veldig hyggelige tilbakemeldinger. En dag må det bli MP flight med slike. Jepp, det er kjempegøy, og det er litt mer utfordrende å drive god, gammeldags formasjonsflyvning med slike brumlebasser, enn å tusle omkring med gressklippere med seilduksvinger :cool: :grin: . Før søndagsturene tok form, hadde vi noen samlinger på Edwards, hvor vi møttes med blåselamper og stjernemotorer. Problemet er mest at det er ikke så mange som har de samme flyene, og da blir det veldig vanskelig å få til noe fornuftig......... Men nå er det mange kvalitetsmodeller av warbirds til FSX, så det burde være flere enn meg som fristes av den slags flyvning :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har vurdert A2A sin P-47 etter å ha sett noen videoer av den på youtube :whistle: Og når man har Accusim, så blir det plutselig litt mere å passe på. Vi får se hva tiden bringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.