Gå til innhold

Vertigo med topp nykommer!

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Vertigo Studios har endelig fått ferdig sin P-36, så jeg har brukt kvelden til å bli litt kjent med denne historiske godbiten. Fra før har jeg Hellcat fra de samme utviklerne, så jeg visste at dette var kvalitet. Og Vertigo Studios har virkelig fått til en godbit av en flott modell, med detaljrikdom i klasse med A2A sine warbirds. Den er både morsom og krevende å beherske i lufta, og lydkvaliteten er noe av det bedre jeg har hørt. Curtiss P-36 var bestilt av Norge før krigen, men vi rakk ikke å sette de inn i operativ tjeneste før tyskerne invaderte oss. Men flyene ble brukt med stort hell som treningsfly i "Little Norway", så nå blir det spennende å se om denne modellen dukker opp med norske farger.

p1.jpg

p2-1.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

p6.jpg

p7.jpg

p8.jpg

p9.jpg

Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takk skal dere ha, veldig hyggelige tilbakemeldinger.

En dag må det bli MP flight med slike.

Jepp, det er kjempegøy, og det er litt mer utfordrende å drive god, gammeldags formasjonsflyvning med slike brumlebasser, enn å tusle omkring med gressklippere med seilduksvinger :cool: :grin: . Før søndagsturene tok form, hadde vi noen samlinger på Edwards, hvor vi møttes med blåselamper og stjernemotorer. Problemet er mest at det er ikke så mange som har de samme flyene, og da blir det veldig vanskelig å få til noe fornuftig.........

Men nå er det mange kvalitetsmodeller av warbirds til FSX, så det burde være flere enn meg som fristes av den slags flyvning :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...