Jan Arild Gjemble Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dagens leg gikk fra Ketchican - Bell Island Hot Spring - Wrangell - Petersburg - Kake - Warm Spring Bay - Sitka. Et utsnitt av ruten jeg fløy idag Forlater Ketchikan med to kanoer til Bell Island Klattrer opp til cruiselevel 2500 fot Cruising til Bell Island Landet og laster av forsyninger og kanoer i Bell Island Hot Spring Landing i Wrangell Laster for turen til Petersburg Her forlater vi Wrangell for denne gang Cruise til Petersburg. STikine River delta i bakgrunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Downwind til sjøflyhavnen i Petersburg Laster og fyller fuel i Petersburg Forlater Petersburg og setter kursen mot Kake Nydelig landskap her ute ved kysten Landet i Kake og laster til turen til Warm Spring Bay og Sikta Klar til take off fra Warm Spring Bay Cruising til Sitka Approach Sitka. Sitka ii bakgrunnen Landing i Sitka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Tømmer flyet og gjør en shut down Flyet sikret, porten stengt. Nå venter en bedre middag i Sitka Takk for idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 21. mai 2010 Huh, du holder stilen og drister deg til en smule oppgradering fra Beavern :grin: . Super Otter`n er en seriøs råtass, og jeg ser den ofte ta av fra sjøflyhavna i Petersburg. Husker jeg fløy den litt i FS9, men har ikke prøvd den i FSX, og skulle ønske noen kunne lage den i "Carenado-kvalitet". For ikke å snakke om Single-Otter`n !!! Etter flere turer i cockpit (real) med Turid Widerøe som fartøysjef, har jeg et evigvarende kjærlighetsforhold til Otter`n ( hadde jeg vært litt eldre hadde jeg sikkert hatt samme forholdet til Turid..... :blush: ). Glemmer aldri lyden, lukta og vibrasjonene fra DEN svææære stjernemotoren bare centimetere fra nesetippen . Når jeg ser bildereportasjene dine er jeg tilbake DIT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 21. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 21. mai 2010 Flotte bilder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Utrolig bra bilder Jan Arild. Det er nok ikke lenge før du også får knipsa en Beaver bak ditt fly heller. Håper jeg kan joine ei slik runde snart.. Glimrende shots. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Takk for kommentarer folkens Ernst: Otter'n er noe helt for seg selv og denne turboutgaven er helt rå. Oppfører seg flott i lufta, men har desverre en VC/2D cockpit som ikke holder mål. Uansett, liker den såpass at den må luftes nå og da, og som du sier, det er jo en gammel klassiker hos Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Vi skal nok gå laget et haleheng av fly og få tatt oss noen turer i samlet gåseflokk, ingen tvil om det For de som lurer så består oppsettet mitt av følgende addons: Ultimate Alaska Ground Environment X North America Tongass Fjords X Flight Environment X Active Sky Evolution FS Water Configurator Snow Dog Tours ENB-fix FSGenesis mesh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.