Tom Knudsen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Flyr du VFR i USA eller Canada, vel da trenger du denne http://skyvector.com/ Gid vi hadde noe lignende for Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gid vi hadde noe lignende for Norge.. Skulle akkurat til å si det samme før jeg hadde lest igjennom heeeele posten din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skulle akkurat til å si det samme før jeg hadde lest igjennom heeeele posten din... Hæ...? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skulle akkurat til å si det samme før jeg hadde lest igjennom heeeele posten din... Da leser du ikke fort :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jo la meg berette... Det som skjedde var at jeg leste første linja. Så oppdaget en link, sjekket den, tenkte jeg skulle skrive omtrent det samme som Tom, men så så jeg plutselig at det var en linje jeg hadde oversett! Tom hadde faktisk hadde skrevet det samme som jeg hadde tenkt til å skrive! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har du sånn linkfetish? Som bare MÅÅÅÅÅ trykke på en link? Tenk om det va' no' faaaaalig Fra mobb til revolver, enda man hadde no sånt i Norge ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.