Kai Dreyer Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Heisann, Det landet en C17 ca 15:15 i Bodø. Står enda på bakken for de som vil se den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvor står den ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 På flyplassen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 På flyplassen Jeg er ikke hjerneskadet, og skjønner ganske godt at den står på flyplassen. Lurte bare på om den var på militær side, eller på den ANDRE siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jess, konstruktivt svar der Even, ser du er lokalkjent. Den står på C-5 (militærside)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 ok. takk for bedre svar! :grin: Får se om jeg får mulighet til å komme opp i tårnet og ta noen bilder. Må høre om en kjenning av meg har mulighet til å la meg slippe inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eller så kan du bare ringe opp til tårnet å spørre om å få komme innom på besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jepp,så den under approach.Hva slags oppdrag har den? Knut-Einar:Har du noe info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Den hadde med seg en del folk, nok til å fylle et par minibusser. Den drar igjen i morgen tidlig, så dersom noen vil se den så i dag dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Den dro på onsdag rundt kl 10 etter det jeg husker.. Er det noen som vet hvor den kom og dro fra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.