Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2010 Mens andre øvde hurrarop og leita fram flagg og sløyfe, samlet hardcore-simmerne ( :grin: ) seg på Voss for den tradisjonelle søndagsturen. Dette er Gunnar van der Meeren sitt nærområde, så han påtok seg organiseringen av denne turen. Geir Ove hadde tatt på seg sitt fineste festantrekk, og med elegante dansetrinn sørget han for pent vær hele kvelden. Gunnars valg av rute førte oss over bre og fjell i et av norges fineste naturområder. Alle hadde litt forskjellige utgaver av Norway Airports, så det ble litt klabbåbabb i samlingen på Bømoen, men snart var vi ca 9 fly i luften. Jeg merker at all treningen på søndagskveldene begynner å gi resultater, for nå er det rutine å samles i trygge formasjoner. Pål hadde for anledningen iført seg sitt peneste nasjonalantrekk. Med vindstille og klar himmel ble dette en praktfull søndagskveld, men vi mistet noen deltakere underveis ( hvor ble det av alle sammen??). Første stopp på Sørstokken, Stord. Det var mange som prøvde å koble seg på turen mens vi var på Stord, og til slutt krasjet serveren. Det KAN skyldes forskjellige programvarer som har "språkproblemer" (?) med serveren, så vi trenger kanskje en oversikt over hva som IKKE er tillatt å bruke i forbindelse med MP. I alle fall fortsatte turen, mens jeg måtte hoppe av pga andre forpliktelser...... Takk for en kjempehyggelig søndagskveld og lykke til med 17. mai, hurrraaaaa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kom meg sist i luften. Og hadde problemer med lyden på TS 2. Men kom meg av gårde men langt bak dere. Men det var fint vær oppe Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 All applaus til Gunnar som la opp en finfin tur til en tid der mange er ute og fester. Men for vi som finner virkeligheten bak et headsett og en joystick var det vanlig oppmøte. Bømoen Ser Ernst og Gunnar som dette. Mangler painter. Where do find? Pacific North Western er vel og bra, men dæven, vi har bra natur vi og Etter en kort tissepause på Stord, bar turen videre til Bergen og Sandvika Nede på Sandvika, og shutdown for kvelden. Prøvde å lire ut av Gunnar hvor man finner paintene han har laget, men han skjønte tydeligvis ikke trøndersk. Gief link please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fine bilder det her. Det var også gøy og se dere i Norge også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Flotte bilder, og takk for fin tur med nasjonalromantikk. Jeg fløy LN-DGB, og siste malestrøk var gjort rett før turen startet. Painter som jeg har laget av 185, ligger på AVSIM (søk etter «Skywagon», så dukker de opp). LN-DGB (og LN-VYJ) håper jeg på å få lastet opp i løpet av kvelden. Paul-André: Jeg skal prøve å få gjort noe med headsettet. Dette er kun koblet på mic, og jeg hører lydene fra flyet ut over anlegget. i noen tilfeller får jeg problemer med å tolke hva som sies (du er ikke den eneste som jeg ikke har forstått :blush: ) Dersom noen lurer på hvorfor alle lys står på, så er det fordi det da er lettere å se hverandre. Vi var ganske mange som møttes på Bømoen, og det var litt fly å holde rede på. Litt krøll i oppstarten, men det løste seg. Fortsatt snø i fjellet her vest.... Så har vi nådd Folgefonni Tissepause på ENSO/Sørstokken (Stord). Noen tisset kanskje i tastaturet, for serven takket kontant for seg. Da var det godt å ha Gofi, som ordnet videre flight på rekordtid. Og noen likte seg godt i skogen også - har man amfibe, så har man amfibie.... :grin: Landing på sjøen i Sandviken. Vi håper at vi en eller annen gang skal få laget en modell ev sjøflyhavnen her. Dette er en havn som betjener både sjøfly og helikoptere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. mai 2010 Knallfine bilder, både Paul-Andrè og Gunnar ! Og takk for sist, det var en kjempehyggelig tur, og det frister med flere søndager i Norge . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Veldig bra bilder folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Fine bileter frå Voss, den finaste plassen i verda! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.