Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2010 Hadde en lang runde for å sjekke diverse Norway Airports nylig, og tok en mellomlanding på Værnes. Like hyggelig hver gang å ankomme denne detaljerte og meget realistiske flyplassen. Denne gangen var jeg så heldig å ankomme på et tidspunkt med mye aktivitet, og det satte en ekstra spiss på opplevelsen. Værnes i sikte, klarert for landing østover, så jeg tar en vid sving utover fjorden før jeg liner opp for finalen. Ernie whiskey fiver two on short final....... Kort tissepause, så var det å stille seg i køen for take off. Off we go..... Legger kursen nordover mot Bodø, for å skifte fly og oppdrag. Tar igjen Widerøes rute til Brønnøysund. Blir fristet til å holde formasjonen ei stund, mens tankene går til alle de som legger ned imponerende mye arbeid for å gjøre Norway til et godt land å simulere i... :grin: God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du fortjener en bot for å legge ut slike bilder! En sånn grafikk burde vært forbudt!!! MAKAN! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sykt bra grafikk.Takk igjen Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2010 Takkåtakk begge to, og GRATULERER MED PPL Petter . Grafikken er bra, men det er først og fremst pga et glimrende arbeid av Jo Erlend med flyplass-sceneryet. Værnes er ikke akkurat Mega Airport Munchen, men sceneryet er stort nok, har fine detaljer og går meget pent inn i mesh og default texturer. Med UT2 våkner Værnes til liv, og jeg synes det gir en flott realisme å fly inn og ut av denne flyplassen !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Takk for det, Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.