K J Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 For snart en stund siden bestemte jeg mig for en lille tur rundt i Skandinavien, med start i Danmark. Jeg har aldrig færdiggjort turen, men her kommer billederne fra den del af turen jeg HAR gennemført. Min "rejsekammerat" var Beech Duke fra RealAir. Og tak til Lennart Arvidsson for de flotte Fly&Fish addons! Rute: Karup - Falköping - Nynäshamn - Gävle - Kramfors - Oulu - Abisko - Honningsvåg - Tromsø. Billederne er forøvrigt ikke redigerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nydelige shoots Ser ut som om du har hatt en fantasisk flott tur så langt. Lennart sine sceneries, både Fly&Fish og de svenske flyplassene er flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Meget flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2010 Imponerende flytur og innholdsrik reportasje. Kanskje i meste laget med bilder, men kvaliteten var bra . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Eg likte antallet bilder og ble fristet til en sånn tur selv! Men den tredje siste flyplassen, hvilken er det? Det var hvertfall en knallrepotasje i flott natur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Tak! Tredje sidste flyveplads var vel Abisko i det nordligste Sverige. Det er et af Arvidssons Fly&Fish sceneries. Ernst: Der er lidt vel mange billeder ja, men for en gangs skyld havde jeg svært ved at vælge nogen fra :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.