Ivar Skaugstad Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Endelig er sessongen i gang! Har lyttet til Athens controll de siste dagene å hører en rekke Bluescan og Thomson fly på kryss og tvers. Selv har jeg staretet sessongen med daglige turer til og fra Sør-Tyskland. Norwegian Eagles vil nok snart også påbegynne sessongens charterfeber, så stay tuned! For å få dere i rett stemning vil jeg derfor presentere denne filmen som jeg har laget, den ble laget i fjor, men synes fortsatt den bringer med seg litt charterinnspirasjon. Enjoy! [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Flott video i utganspunktet, ødelegger veldig at det er tatt opp i 16:9, for så å bli squeezed til 4:3... En i utgansgpunktet veldig lang B767 ble plutselig seende ut som en B736. :crazy: (Når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg sa det samme i fjor :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Flightsim re-installeres i dette øyeblikk Digger den videoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Bra charter stemning i den videoen! Gleder meg til det blir litt charter liv i Norwegian Eagles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen ganger lønner det seg å bla langt tilbake i tid på dette forumet. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.