Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så har jeg begynt på nok en kjent traver for oss her rundt Bergen.

LN-DBG var ofte å se på Flesland. Dette er en amfibie, men på gamle, runde flottører. Dette blir egentlig en mix av de 2 flottørmodellene til Carenado, og jeg har derfor valgt å lage den for begge modeller. Flyet er forøvrig solg, og heter nå «Spirit of St Tropez« (CS-DIU)

dbg0.jpg

dbg1.jpg

dbg2.jpg

dbg4.jpg

dbg6.jpg

dbg7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig paint du har laget Gunnar! Lurer på om eg må somle meg til å lage noen paints snart eg også. Har foreløpig LN-BTS og Nordhordland Flyklubb sin supercub LN-HHI i tankene :) Skal bare se hva eg får til med Hallandsvannet først, fått tatt endel bilder der borte idag, så spørst om eg ikke setter meg inn litt i noe modellering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Kanskje vi kan få til noe på søndag kveld?

.....DEN er jeg med på ( skjiit i 16.mai )! Jobber med mine lydproblemer, men regner med å være online til søndag.

Går ut fra vi flyr amfibie? Har du noe forslag til flyrute, og informerer du om dette i MP-forumet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, vi kan godt fly amfibie, så kan vi praktisere landinger både på land og på vann.

Jeg har en fin liten tur som jeg ofte tar. Den starter på Bømoen (Voss) - går ut Hardangerfjorden - over Folgefonni - over Rosendal, til kort kaffepause på Stord. Deretter kan vi jo fly til Bergen og lande ved sjøflyhavnen i Sandviken (selv om denne ikke er modellert enda ;) ) . Dette er ca 1 times tur (++).

Jeg kan orientere om turen på MP forumet i morgen.

Håper at du får orden på lydproblemene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cessna 185F - LN-DBG og LN-VYJ er nå lastet opp til biblioteket på AVSIM.

Søk etter «Skywagon» i FSX repaint seksjonen for å finne dem.

Den virkelige LN-DBG er en blanding av de 2 Carenadomodellene på flottører. Painten er derfor lastet opp som både amfibie og som ren flottør utgave.

LN-VYJ er egentlig en Cessna 180, men det er ikke så store forskjeller på disse. VYJ har fått runde flottører. (Det ryktes også at den virkelige VYJ vil få påmontert flottører av den gamle typen når den kommer til Nordhordland flyklubb innen kort tid) :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...