Emil Topstad Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 En Airbus A330-200 maskin har styrtet under landing, og alle menneskene ombord er døde. LES MERE HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 En 8år gammel nederlandsk jente skal ha overlevd. Utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Huff, huff. Lite artig, trist sak og kjedlig sak spesielt kanskje nå som jeg skal fly selv i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvordan får du denne saken til å bli litt artig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 LITE artig, Aleksander Forrige gang det var en styrt der nede var det jo også en på samme alder som overlevde. Det er trist uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 hehe sånn kan det gå når man sitter å halvsover på jobb. Beklager min lesefeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nå har jeg ikke sjekket noen ulykke historie på A330.Men er dette nr 2 som har krasjet? Triste greier uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 I følge nyhetsinnslaget var dette nr. 2 av denne flytypen som styrtet. Rart et så nytt fly går i bakken, kan vel tyde på mennesklig svikt. Men alt for tidlig å spekulere... En del afrikanske selskaper har vel heller ikke rykte på seg for å sette sikkerhet alt for høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dette står i BT.no i dag: følge en talsmann for flyplassen skal et barn på åtte år fra Nederland ha overlevd styrten. 93 passasjerer og 11 besetningsmedlemmer var om bord flyet, opplyser libyske kilder. Bakgrunnen for flystyrten er foreløpig ikke kjent, men ifølge en talsmann for det sørafrikanske utenriksdepartementet er flyet registrert som savnet. - Vi vet at et fly er meldt savnet. Det forlot Johannesburg tirsdag kveld og var på vei til Libya. Vi vet ikke hva som har skjedd, sier talsmann Nomfanelo Kota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Utrolig trist. På radioen sa di at flyet hadde styrtet 1 meter før rullebanen.?? Små marginer di opperer med på nyhetene gitt.. Min medfølelse til alle innvolverte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 På radioen sa di at flyet hadde styrtet 1 meter før rullebanen.?? Fra aftenposten: Flyet skal ha styrtet under nedstigningen, 25 kilometer fra flyplassen i Tripoli, melder Aljazeera. Uansett, utrolig trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 syns det virker litt suspekt egentlig.....plutselig eksploderer.leste hvertfall om en eksplosjon.Tyder hvertfall på en mulig sprengladning ombord.....mulig avisene overdriver.uansett så er jo dette en tragedie.bra at en overlevde da. håper de finner ut av hva som skjedde..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Eksplosjonen som media ofte skriv om, kjem jo av at det er x antal tonn jetfuel ombord når flyet treff bakken. Og som kjent, det har ein tendens til å seia POFF og så "eksploderte flyet like før krasjen" i alle media. Tragisk ulukke, heldigvis var det overlevande. Om enn berre ein, så er det betre enn ingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Se hva jeg fant LINK -> REG. 5A-ONG Akkurat den som krasjet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 uansett så er jo dette en tragedie.bra at en overlevde da. Om det var en 8 åring som overlevde denne ulykken og mistet både mor og far, som det er en stor mulighet for, så kanskje det hadde vært like greit om han / hun fikk slippe.. Kanskje veldig dumt å si det slikt, men ta poenget mitt, vi vet alle hvordan det er å miste en bestefar, bestemor eller noen andre du er veldig glad i, og når dette er begge forelderene dine på en gang, så hadde jeg hvertfall ikke vist hva jeg skulle gjort... Det var kanskje dumt sakt men.. Uansett er det noen som har det utrolig vanskelig i dag, og dette barnet er nok det som er mest utsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja det var kanskje litt dumt sagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Personleg ville eg heller overleve ei ulukke på trass av at foreldra mine omkom i same ulukka enn å omkomme sjølve. Ein kan jo faktisk ha eit flott liv sjølv om ein opplever slike traumatiske ting. Så sjølv om vedkommande kanskje idag er foreldrelaus, vil eg fortsatt seia at det er godt at ein overlevde denne ulukka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Men en ting til, hvordan er det mulig at en av alle de døde kan overleve en sånn ulykke? vi har jo alle sett bilder fra ulykkesstedet, og bla så var flysetene helt krølla sammen. Hvordan er det mulig? Jeg er jo selvfølgelig glad for at gutten overlevde jeg også, ingen ting kunne vært bedre, men jeg tenker også på gutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det kunne vært mye mye bedre om flyet ikke hadde kræsjet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Dessverre er det ikke noen som får gjort noe med det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det var utrolig trist! Bra at iallefall en overlevde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.