Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Her følger en samling bilder av mine jeg flights jeg har hatt siste tiden. Samlet opp over noen uker. Lar bildene tale for seg selv og setter som vanlig pris på tilbakemeldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nydelige bilder!!!! Likte Thomas Cook 757 in the sky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Svært, svært pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nydelige bilder!!!! Likte Thomas Cook 757 in the sky! 767? Veldig flotte bilder, likte også samme bilde som Henrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. mai 2010 Lett blanding ??! Himmel og hav, denne pakka var ikke mye light, her snakker vi bilder og fly i tungvektklassen :grin: . Du har litt av en hangar Jan Arild, begynner å mistenke deg for å være yrkespilot. Og det beste av alt, uansett hva og hvor du flyr, så får du noen sabla gode bilder ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Du har nok rett, det er en 767 i Thomas Cook drakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Og tusen takk for feedback fra dere alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Nåja... langt unna yrkespilot, hehe Dette er bare for morro det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke for å lage diskusjon... Men er ikke den 757 en eller 767 en som dere sier litt "tynn" til å være en 767? 767: http://www.al-airliners.be/b-c/cook/fq767c.jpg 757: http://www.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2008-4/7/13040.jpg det første bilde ser mer ut som en 767... Men jeg er ikke 100% sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nydelige bilder!!!! Likte Thomas Cook 757 in the sky! laugh det første bilde ser mer ut som en 767... wink Men jeg er ikke 100% sikker! Ja, Emil har helt rett, du sier at du likte Thomas Cook , og ikke Thomsonfly som jeg egentlig tror du tenker på. Iallefall er kommentarene dine motstridende, du sier Thomas Cook 757 og det første bildet er en Thomas Cook . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 oops:P jeg så og tenkte feil :blush: Jeg likte det første bilde av 757 thomason fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg likte det første bilde av 757 thomason fly! Skjønte det, går bra vettu . Flotte bilder forresten . Har du noen tips til meg eller? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Lekkert! Har selv fått æren av å se Allegiant på Daytona Intl. Flotte farger, og ikke minst skikkelig god lyd! Hvilken AI trafikk benytter du deg av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 AI-trafikken du ser her fra Madeira er Ultimate Traffic 2 og det som ikke er med i den pakka fra My Traffic X. Stort sett så betyr det at charter er fra My Traffic X tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er da bare å Google Reg.nr det så finner man det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Virkelig flotte bilder! Takk for at du delte de med oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Heisan Kenneth Var det meg du spurte om tips, og i så fall om hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.