Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2010 Mens våren glimrer med sitt fravær her oppe i arktiske strøk, er den glimrende simulert i ORBX PNW. Tok en tur fra CBW4 til PAPG med "real weather", og fikk med meg vårløsningen med barmark i elvedalene, snø i fjellene og full blomstring ute ved kysten. Dette var ikke planlagt, så jeg satt med åpen kjeft og rennende øyne under hele turen. Lar meg fremdeles imponere av måten FSX og ORBX samarbeider med grafikk og vær, og med alt den gjengen har på gang, er det en lysende framtid for FSX. Behagelig temperatur i dalsøkkene, men fremdeles is på vannet. Straks jeg kom opp i større høyde var det kuldegrader og snø i fjellene. Jeg var heldig med været, det var mesteparten av turen blå himmel og god sikt. Typisk for de største elvedalene, ble det kondensert varmluft som dannet litt skyer. Legg merke til at isen ligger på elvene oppe i dalen, mens den er smeltet lenger ned mot kysten !! Etter som jeg nærmet meg kysten ble det mer og mer kondensert havluft, og tilsvarende mer skyer. Og like typisk klarnet det over de brede fjordene....... ...... mens det var nesten full sommer i Petersburg. Hadde det enda vært slik her oppe i Bodø, kjører fremdeles med vinterdekk :tired: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Flotte bilete Ernst. Ser ut til at du likar deg i litt meir moderne maskinar også :grin: Duke'n er ein flott maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2010 Takker Torstein . Jada, jeg liker meg også i moderne flymaskiner, bare modellene flyr troverdig, og Duke`n gir noen av de beste "flyfeelingene" som er å oppdrive i FS ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Herlig bilder. Bilde nummer 3 (utover vingen) er utrolig skarpt og fint. Og når det kommer til landskapet kommer jeg ikke på noe mer en det som er sagt tidligere i tidligere poster. (fantastisk, utrolig, jaw-dropping, løp-og-kjøp osv...) Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Sier meg enig det, bilde 3 var best. Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Exelent Mr.Furuhatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.