Kristoffer Rivedal Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har ventet lenge på at VRS skulle slippe sin Super Hornet til FSX, og endelig var den i hus. Lekt meg med den i hele ettermiddag, kvelden. Her er noen bilder fra en kjapp tur fra Bodø til sånn ca Røst hvor USS Dwight D. Eisenhower ventet. F/A-18 tar seg godt ut. Måtte ta et kjapt bilde før vi pakket henne opp. Høyre motor kommer til liv. Viktig at man ikke glemmer å skru på kjøleluften. Tar ikke lang tid før ting begynner å gå varmt. Luften kaller, og vi setter kursen mot rwy07. So long Bodø for denne gang, blir ikke lenge til neste gang. Big E ahead. Hook down, landing checks. Glemte helt å ta bilder under landingen, men her er vi trygt parkert og på vei ned til en kjapp debrief av en mindre bra landing. Spørs om det ikke blir min tur å spandere på skvadronen i kveld. Takker for titten, og kom gjerne med en kommentar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette ser utrolig bra ut. Hvert bilde ser jo ut som 3d-rendringer. Meget imponert over modellen. Hvordan opplever du den på frames, og hvordan er flyegenskapene? Ajaj. Og jeg som ikke skulle kjøpe noe mer før ny sesong på høsten. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hos meg er den kjempe grei på frames, har den låst på 30fps, og der blir den. Har ikke prøvd den på noe heftig scenery enda riktignok. Skal legge inn Fallon sceneryet senere og se, men på hangarskip modellen merket jeg ikke noe nedgang, og den er jo relativt kompleks. Flyegenskapene virker veldig bra, jeg kan ikke uttale meg så mye på hvordan de er i forhold til virkeligheten, men de skal visst være så bra som det skal kunne bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sitter å ser på bildene igjen. Hva lags grafikkort har du? Syns modellen er utrolig pent fremstilt. PS. Morsom historie hadde du også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Kjører ikke noe mer enn et gammel ATI 3870 med usle 512mb. Blir heldigvis endring på det snart. Flott du likte historien. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Virkelig flotte bilder, Super Hornet er en lekker maskin, og det har du virkelig fått frem her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Flotte bilder! Er ikke så glad i jagerfly, men disse bildene var utrolig pene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med super`n !! Har hatt denne i øyekroken, men tenkte andre skulle få ta testingen denne gangen. Det var jo en del trøbbel i starten, men nå ser det ut som den kommer for fullt. Regner med du har fulle hyrer med å utnytte potensialet i modellen og jeg er spent på hvordan den oppfører seg i forhold til Aerosoft F-16!? Utseendemessig er det ikke mye å trekke, og du har laget en fin presentasjon (og story)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Neimen? Pukin Dogs du flyr jo! Kjempe bra bilder, liker VRSen i FSX selv om jeg holder med til FS9 selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nice :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Takker for kommentarene. Kom gjerne med flere. Blir bare mer og mer glad i denne maskinen jeg. Anbefales på det sterkeste. Jeg har enda ikke helt satt meg inn i våpen og trusselsystemene, men der ligger det nok mange timer spenning framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hmm, sitter og vurderer kjøp av denne Men er den veldig kompleks, lett eller vanskelig og lære seg? Vil ikke ta meg vann over hodet heller :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Den er ganske kompleks. Basic flyging lærer du nok kjapt, men du tjener godt på å lese deg opp på den, for du vil jo ikke bare surre rundt, da kan du like godt kjøpe deg en Cessna. Jeg har heldigvis litt erfaring fra gode gamle Janes F/A-18, så litt kunnskap satt enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hehe, var det eg frykta :grin: Er ikke så glad i manuallesning, men har både Torsdag og Fredag fri, så kanskje eg kan sette meg ned med den da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis du ikke er glad i å lese manualer så ligger det en god del videoer av forskjellige prosedyrer på youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Veldig bra bilder! Er litt lysten på den modellen selv også, selv om jeg ikke helt forstår hvorfor de ikke har laget F toseteren, mange flere muligehter i mine øyne. Kan også nevne at Australia har akkurat fått sine første F'er for å erstatte F-111. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 F modellen skal visst komme, alt etter hvor bra E modellen selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fen kommer ja, først til FS9, så til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 1-2 år til vi ser den i FSX da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Per-kristian: Hvis jeg leste rett på VRS forumet så er det ikke sikkert den kommer til FS9 på grunn av modell begrensinger i forhold til baksetet. Håper det ikke går så lang tid Jens-Ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er skikkelig i tvil om jeg skal kjøpe denne eller ikke, har du Aerosoft sin F-16 Kristoffer? I såfall, hvordan kjører Superbugen i forhold til den? Gidder ikke bruke 300kr på noe som bare hakker seg av gårde igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Har ikke den nei, men leste et sted at Superbugen var omtrent lik på performance, kanskje litt bedre enn F-16en til Aerosoft. Du har en del muligheter til å stille ned på detaljer også hvis du sliter med fps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hmmmm, nei, jeg må nesten ha den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Du kommer nok ikke til å angre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.