Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2010 Eller TNT som det også kalles. ...... Men ikke misforstå, Ernie har ikke konvertert til buss, og dette er på ingen måte et forsøk på å innbille hardcore-simmerne at jeg er i stand til å føre en 747 med full realisme. Men jeg fikk sånn lyst til å forflytte noe gods i ro og mak, og da har POSKY et godt utvalg flyvende lasteskip, som slett ikke er så illegærne. Hadde det riktig så hyggelig i noen timer med denne bamsen, og jeg ser ikke bort fra at jeg tar meg noen flere turer. Noen som trenger transport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Aiai, griseflott! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 *SJOKKA* Å se deg fly en slik stor dronning da! Dette var overraskende, men du leverer spennende bilder med store beist også, det er sikkert og vist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2010 Takkåtakk. Jeg må jo søke nye utfordringer Jan Arild, nå som jeg endelig har lært meg å lese fartsmåleren riktig :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du verden Ernst! Du overasker stadig med dine "dynamitt" innlegg :grin: Og hva var lasten denne gang? Syns jeg mangler en B-17 i hangaren min :grin: :grin: Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Now, THIS is a nice picture! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Steike. Trodde du holdt på med småfly med maks to propeller. Utrolig flotte bilder, stilig friske farger som matcher og godt valg av landskapsbakgrunn. Ser du flyr fra Edwards AFB, men hvor flyr du til? Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. april 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. april 2010 Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger . Og Pål, jeg fløy litt attåfram i området over Death Valley, og landet til slutt på China Lake AB, basen for Naval Weapons Center ( vi startet der på en av våre første søndagsturer ). Og hva var lasten denne gang? Syns jeg mangler en B-17 i hangaren min ......he he, tror det var en halvferdig modell av C-17, og en haug med deler til VC for samme flyet :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fine bilder Ernst. Nest siste bildet fra landingen minner meg om sist jeg var på Ramstein, da fikk vi to UPS og Atlas air freighter 747 som var på final og landet etter hverandre, mens vi hold short av rw26. Imponerenes å se Jumboen så tett på. Har noen bilder jeg knipset hvis jeg finner de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hehe julematen som heng igjen enno sidan du må ty til så store maskinar for å få plass? :grin: Flottebilete Ernst. Men hadde trudd at om du skulle flytte store mengder gods så ville du gått for DC-8 eller liknande maskinar :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kanonlevering som alltid.......hvilket scenery er dette fra? Fantastiske fjell i bakgrunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sceneryet er Death Valley fra OZx. Et freeware som absolutt anbefales. LAST NED HER (litt ned på siden.) Du finner fine screenshots fra en MP tur vi hadde der tidligere HER og HER . Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 SWEEEEEEEEEEEEEEEET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.