Gunnar van der Meeren Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 North-Wright er et selskap i Canada som driver med flyving i bushen. Selskapet opererer en del forskjellige flytyper, deriblant en Cessna 185. Det har ikke vært lett å få tak i bilder av denne, men ut fra hjelp som jeg har fått på AVSIM, så er dette status på painten i øyeblikket.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kjempeflott paint! Både jobben du har gjort, samt fargene som er blitt brukt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2010 Reine kunstverket! Du får til farger som gir flyene en ekstra touch av realisme. Denne utgaven MÅ inn i bush-samlingen . Du vurderer ikke å starte et lite online-kurs i "painting"??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Denne SKAL inn i samlingen, og bør nesten være et krav for å bli med på søndagene :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Takker for fine kommentarer! :grin: Jeg skal gi beskjed når den er ferdig og lastet opp. Fargen som dette flyet har, er vanskelig å blande korrekt. Men, jeg mener at jeg har truffet ganske bra. Nå er bare spørsmålet om jeg klarer å finne rett font til teksten som skal inn på dørene. Du vurderer ikke å starte et lite online-kurs i "painting"??? ...når jeg får «hodet over vannet», så kunne jeg godt gjøre det, ja... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nice bilder! Hvilken landinglights bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Hvilken landinglights bruker du? ...Æææh, ja si det!... :blush: Jeg vet sannelig ikke. Det er på det rene at disse ikke er lysene som kommer med Carenadomodellene. så da må det nok være et annet addon som skaper disse... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.