Paul-André Tilrem Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da var det duket for nok en fellestur etter noen ukers pause. Turen startet fra Pemberton, om Whistler mountain og videre til Tipella. Derfra gikk turen til Harrison Hot Springs Jan Arild er som vanlig fullastet med øl og whisky. Et par leg senere gikk turen til Point Roberts Airpark. En simkræsj senere, og vi var på vei til Friday Harbor. Jeg takker for turen, og vi treffes igjen neste søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2010 Flott tur, fine bilder! Artig at du dro i gang igjen en skikkelig søndagsutflukt. Og som vanlig ble det en tur med mye humor, spektakulære take offs og landinger (les kræsj), og flotte flymaskiner i praktfull natur. Ei stund siden sist jeg var med, så det var godt å få luftet seg igjen. Her noen glimt underveis....... Takk for en hyggelig søndagskveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Takk igjen for en fin tur. Jeg var ikke så ivrig på avtrekkeren i går, men med det dere presenterer her, tørr ikke jeg vise frem mine spede forsøk heller. Vannvittig flott det fjerde bilde til Ernie, meget realistisk. Jeg har ikke anskaffet meg c185 på flottører, men når jeg ser bildene til Paul-Andrè og Ernie, kan jeg nok ikke vente lenge med å rulle denne inn i hangaren. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tøffe bilder som vanlig. Synd jeg ikke fikk vært med denne gangen. Satt i tusket i bil fra Sandnes og hjem etter konfirmasjon i familien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ernst: Hvordan får du det vannet? Irriterer meg grønn over vannet jeg har som er for lyst og uten realistiske crusinger på overflaten. Jeg bruker ASX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 28. april 2010 Tja, vannet varierer noe i forhold til årstid og sted på kloden, men alt i alt er jeg fornøyd med både utseendet og animasjonen . Texturene er gode, gamle Flight Environment X, de sørger for fine farger både på vann og himmel. Animasjonen er hentet fra REX2. Innstallerte sistnevnte etter å ha sett mange imponerende screenshots, men bortsett fra ressurskrevende HD-skyer og noe bølgeanimasjon så ble jeg heller skuffet. Jeg beholdt bølgeanimasjonen og gikk tilbake til FEX, og vips så funket både det ene og det andre ( til dobbel pris). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.