Gå til innhold

Søndagstur 25 april

Anbefalte innlegg

Da var det duket for nok en fellestur etter noen ukers pause.

Turen startet fra Pemberton, om Whistler mountain og videre til Tipella. Derfra gikk turen til Harrison Hot Springs

Jan Arild er som vanlig fullastet med øl og whisky.

64345641.jpg

Et par leg senere gikk turen til Point Roberts Airpark.

34971487.jpg

En simkræsj senere, og vi var på vei til Friday Harbor.

48666222.jpg

40721073.jpg

Jeg takker for turen, og vi treffes igjen neste søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Flott tur, fine bilder! Artig at du dro i gang igjen en skikkelig søndagsutflukt. Og som vanlig ble det en tur med mye humor, spektakulære take offs og landinger (les kræsj), og flotte flymaskiner i praktfull natur. Ei stund siden sist jeg var med, så det var godt å få luftet seg igjen. Her noen glimt underveis.......

sn1.jpg

sn2.jpg

sn3.jpg

sn4.jpg

sn5.jpg

sn6.jpg

sn7.jpg

sn8.jpg

Takk for en hyggelig søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for en fin tur.

Jeg var ikke så ivrig på avtrekkeren i går, men med det dere presenterer her, tørr ikke jeg vise frem mine spede forsøk heller.

Vannvittig flott det fjerde bilde til Ernie, meget realistisk.

Jeg har ikke anskaffet meg c185 på flottører, men når jeg ser bildene til Paul-Andrè og Ernie, kan jeg nok ikke vente lenge med å rulle denne inn i hangaren.

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Tja, vannet varierer noe i forhold til årstid og sted på kloden, men alt i alt er jeg fornøyd med både utseendet og animasjonen . Texturene er gode, gamle Flight Environment X, de sørger for fine farger både på vann og himmel. Animasjonen er hentet fra REX2. Innstallerte sistnevnte etter å ha sett mange imponerende screenshots, men bortsett fra ressurskrevende HD-skyer og noe bølgeanimasjon så ble jeg heller skuffet. Jeg beholdt bølgeanimasjonen og gikk tilbake til FEX, og vips så funket både det ene og det andre ( til dobbel pris).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...