Paulo Fernandes Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 En sjelden vare fra meg, helt uredigerte bilder fra simmen =) Bildene ble tatt under en landing på Gardermoen i dag, etter å ha vært i Kristiansand en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Feeeeete bilder! Når jeg får meg ny jobb, skal jeg LETT kjøpe meg et monster av en PC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 VOR1 og 2 off Pedro Nice pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Ja, er noe galt med det =) ? Pedro heter faren min, ikke jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Flotte bilder! Du har en utrolig bra grafikk, Paulo... Er nok mer enn en smule misunnelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.