Gå til innhold

Geiteryggen 31 August


Frode Sveinungsen

Anbefalte innlegg

Hey!

31 august vil det bli holdt ett aldri så lite flyshow på Geiteryggen i skien. Programmet blir som følger(etter hva jeg tror):

- 2 F-16 som lander (sikkert litt oppvisning oxo)

- Harvard (Driiit kult!!!)

- Dakota (Den har vi jo aldri sett før "[stort )

- Seilfly acro(Ja, dette er faktisk stilig med pink flyod musikk i bakgrunnen)

- Yak-52???

- L-29 Delfin???

- Cessna 172 statisk utstilling "[stort

- Utrolig bra vær!(Sola har en tendens til å dukke opp på Geiteryggen under slike stevner)

 

Som dere ser, et ganske så bra program. Jeg vil derfor anbefale dere alle om å ta med familie og venner til Geiteryggen denne dagen. Husk solbriller og solkrem!!!

Vel møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Martin Kaareng:

Frode,

 

Jeg har hørt at du er seilfly-instruktør i Nome Flyklubb, men det innlegget der avkreftet vel det?
"[stort

 

Martin

(som har vært Frodes elev EN gang!)

Gratulerer med lappen da "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripa er der fortsatt...

Måtte opp å sjekke i dag "[stort

Yak 52 kommer ganske sikkert siden den står i Skien, Delfinen er nesten sikkert å se.

European kommer sannsynligvis med en liten overaskelse (hemmelig kilde "[blink]" ) hehe

En liten ting til: European slutter ikke å fly før stripa er pløyd...

Harald Sørensen som driver for de i Skien sa at de kom til å selge billetter fra et telt på utsiden hvis dørene ble lukket "[stikk (håper at det var spøk)

European er i tilleg i ferd med å invistere i mer og bedre datautstyr til skien.

Nå ligger Geiteryggen sin fremtid i kommunens hender...

De kan bare si "ja" til Arlid Hegna som vil drive flyplassen og et eget flyselskap.

Han var faktisk på møte med de ansatte på Geiteryggen i går og fortalte hvordan de ligger ann.

Han har satt 2,5 mill kroner på egen konto til kommunen og han har leaset fly...

Alt er klart, men alle vet hvor vanskelige politikere er å ha med å gjøre.. "[sur]"

vi får vel vente og se hva som skjer...

sees den 31 på Geiteryggen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Vel dette var ikke det beste flystevnet som jeg har vært på, der "ingenting var i rute", med ca 33 knops vind i kastene og svært lite fly både statisk utstilt og i luften.

 

For å si det kort, en stor skuffelse i forhold til de andre flystevnene jeg har vært på!!!

 

Men de akrobatiske utførelsene var selvsagt meeeeegeeeet bra utført, selv om flyverne hadde litt problemer på grunn av den sterke vinden. Det var kjempeartig, da de kom i gang noen timer etter programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...