Frode Sveinungsen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hey! 31 august vil det bli holdt ett aldri så lite flyshow på Geiteryggen i skien. Programmet blir som følger(etter hva jeg tror): - 2 F-16 som lander (sikkert litt oppvisning oxo) - Harvard (Driiit kult!!!) - Dakota (Den har vi jo aldri sett før ) - Seilfly acro(Ja, dette er faktisk stilig med pink flyod musikk i bakgrunnen) - Yak-52??? - L-29 Delfin??? - Cessna 172 statisk utstilling - Utrolig bra vær!(Sola har en tendens til å dukke opp på Geiteryggen under slike stevner) Som dere ser, et ganske så bra program. Jeg vil derfor anbefale dere alle om å ta med familie og venner til Geiteryggen denne dagen. Husk solbriller og solkrem!!! Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jøss... Har de ikke pløyd opp den rullebanen ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Olsen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Den lever i beste velgående, like mye som den i potittåker'n i Vestfold.. Deilig å slippe å reise så langt for å komme på jobb er det også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Kaareng Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Frode, Jeg har hørt at du er seilfly-instruktør i Nome Flyklubb, men det innlegget der avkreftet vel det? Martin (som har vært Frodes elev EN gang!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Spørs om LN-KLD kommer til å bli statisk modell på stevnet også, skulle ikke forundre meg ihvertfall Kenneth: neida, stripa er ikke oppløyd, den har vel knappe 30 dager igjen før maskinene kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Martin Kaareng: Frode, Jeg har hørt at du er seilfly-instruktør i Nome Flyklubb, men det innlegget der avkreftet vel det? Martin (som har vært Frodes elev EN gang!) Gratulerer med lappen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Kaareng Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jo takk, Jeg fikk lappen for 2 uker siden. Jævlig morro! Klarte endelig 5-timeren i dag. Fløy 5:13. Hæh, gutter, 5:13 uten motor! Det var fett det! Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Grattis Martin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Nilsen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Stripa er der fortsatt... Måtte opp å sjekke i dag Yak 52 kommer ganske sikkert siden den står i Skien, Delfinen er nesten sikkert å se. European kommer sannsynligvis med en liten overaskelse (hemmelig kilde ) hehe En liten ting til: European slutter ikke å fly før stripa er pløyd... Harald Sørensen som driver for de i Skien sa at de kom til å selge billetter fra et telt på utsiden hvis dørene ble lukket (håper at det var spøk) European er i tilleg i ferd med å invistere i mer og bedre datautstyr til skien. Nå ligger Geiteryggen sin fremtid i kommunens hender... De kan bare si "ja" til Arlid Hegna som vil drive flyplassen og et eget flyselskap. Han var faktisk på møte med de ansatte på Geiteryggen i går og fortalte hvordan de ligger ann. Han har satt 2,5 mill kroner på egen konto til kommunen og han har leaset fly... Alt er klart, men alle vet hvor vanskelige politikere er å ha med å gjøre.. vi får vel vente og se hva som skjer... sees den 31 på Geiteryggen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Tenkte jeg skulle få denne på toppen igjen.. Er programmet fortsatt gyldig? Ingen som har meldt ifra at de ikke kommer allikevel ? (tenker mest på f-16 nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Etter det jeg har hørt, er alt i rute... Alle er velkommne! PS! Stikk innom Nome Flyklubb sin stand... den blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Enoksen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hmmm... Vel dette var ikke det beste flystevnet som jeg har vært på, der "ingenting var i rute", med ca 33 knops vind i kastene og svært lite fly både statisk utstilt og i luften. For å si det kort, en stor skuffelse i forhold til de andre flystevnene jeg har vært på!!! Men de akrobatiske utførelsene var selvsagt meeeeegeeeet bra utført, selv om flyverne hadde litt problemer på grunn av den sterke vinden. Det var kjempeartig, da de kom i gang noen timer etter programmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.