Gå til innhold

KLM på testtur.


Jan Kjenstad

Anbefalte innlegg

Nettopp det der er sånn "jeg vet bedre" kommentar på begge dere, og det har det vært snakket mye om i det siste på forumet. Jeg vet svært godt at luftrommet er stengt jeg, har faktisk fått merke det, så slutt å vær så kjepphøy og bedrevitende :) . Det jeg mener er at det må være mulig å gjennomføre testturer.

 

Luftrommet var da stengt i Nederland også, men KLM gjennomførte testtur fordi, her kan jo dere som tydeligvis vet mye bedre forklare? Har dere Bachelorgrad eller?....Ikke det nei.

 

Det å gjennomføre testtur mener at Norwegian og Sas også kan gjøre, slik at de muligens kan begynne å fly igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så slutt å vær så kjepphøy og bedrevitende :smile:
Gidder du å se litt på dine egne poster?

 

Luftrommet var da stengt i Nederland også, men KLM gjennomførte testtur fordi, her kan jo dere som tydeligvis vet mye bedre forklare? Har dere Bachelorgrad eller?....Ikke det nei.
Jeg går da vitterlig utifra at dette var noe luftfartsmyndighetene i respektive land godkjente, og at det var noen som faktisk innehaver en bachelor-, master- eller doktorgrad som vurderte dette som trygt.

 

Det å gjennomføre testtur mener at Norwegian og Sas også kan gjøre
Det mener du. Det mener tydeligvis ikke LT, Avinor og de som er satt til å vurdere saken.

 

Kenneth, det hadde vært litt stilig om du kunne roe litt ned og bare godta hva som blir vurdert av hoder som er langt klokere enn ditt og mitt. Om du sitter der og har lyst til å kaste opp fly i ukartlagte luftlag for å "teste", håper jeg virkelig at du aldri havner i en stilling som lar deg gjøre dette. Jeg betviler at testflighter som er gjort ikke ble koordinert med eksperter og myndigheter før avgang.

 

Sitat fra VG:

- Vi har ikke vurdert det i det hele tatt' date=' men vi ser selvsagt på slike ting med interesse i henhold til en eventuell utvikling. Samtidig føler vi oss trygge på at myndighetene tar de riktige beslutningene, sier Johansen til VG Nett.

 

Markedsdirektør og pressevakt i Norwegian, Åsta Braathen, sier at hun ikke er kjent med at testflygning har vært oppe til vurdering.

[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...