Rune Koppen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Flydag Kjeller 2010 Velkommen alle på søndag 30.mai, da er det åpent hus på den sivile delen av Kjeller og gratis adgang. Spesielt velkommen til alle som bor så nærme flyplassen at du kan høre flyene som lander og starter der. Er du heldig, kan du ta på flyene og snakke med pilotene. http://www.kjellerflyplass.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 P-51 Mustangen til SHF,er den historie eller...? Får den fly i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bare en P-51 Mustang er verdt å komme for :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 P-51 Mustangen til SHF,er den historie eller...?Får den fly i år? Den får vel ikke fly mer i Norge nei, men Biltema har jo også en Mustang, uten at jeg vet om Kjeller-gjengen har prøvd å få den dit. Jeg tar vel sikkert en tur bort på vollen på den andre siden av rullebanen i løpet av dagen, men tror ikke jeg gidder å dra dit så tidlig som jeg har pleid å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det blir snart en ny Mustang P-51(TF-51) her i Norge. Det står nemlig en Mustang nede i kjelleren her, og den regnes å bli ferdig til sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.