Gå til innhold

Norwegian !


Anbefalte innlegg

Huff! Striper på tvers av flykroppen er en designmessig skivebom. Alle vet at tverrstriper virker fetende, og er det noe en 737 ikke trenger så er det en fetekur. Og hva gjør de når flåten vokser og de må begynne å putte mer middelmådige nordmenn på halepartiet? Men det er nå i alle fall bedre enn Braathens sitt kjønnsløse fargemønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øyvind Hansen:

quote:

Huff! Striper på tvers av flykroppen er en designmessig skivebom. Alle vet at tverrstriper virker fetende, og er det noe en 737 ikke trenger så er det en fetekur. Og hva gjør de når flåten vokser og de må begynne å putte mer middelmådige nordmenn på halepartiet? Men det er nå i alle fall bedre enn Braathens sitt kjønnsløse fargemønster.

Regner det i Bergen i dag, Øyvind? "[stort"[stort

 

Jeg synes Norwegian's design er svært så tiltalende. Den fremhever nasjonalitetstilknytningen på en fin måte, samtidig med at det ikke vil være noen tvil om hva som er et Norwegian fly. Og: det skulle vel være nok av kjente nordmenn å smøre opp på halen i fremtiden? Hvis de da ikke tar mål av seg til å bli like store som American "[stort .

Uansett: Lykke til, Norwegian!

 

Vedr. Braathens siste design så synes jeg den også er veldig bra, men den beste Braathens designen var nok den opprinnelige Braathens S.A.F.E.

 

Vedr. dagens SAS design så synes jeg den er noe bedre enn den forrige og kjedelige hvite, men fortsatt er den en smule for konservativ .

 

Nå håper jeg at Widerøe snart setter noen på saken med å finne en ny design for deres flåte. Widerøe's design er ikke mye iøynefallende. Den er rett & slett kjedelig. "[Eek!]"

 

Greetings from sunny Stavanger! "[stort

 

[ 07-08-2002, 15:09: Endret av: Olav M. Rønningen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Olav M. Rønningen:

Regner det i Bergen i dag, Øyvind?
"[stort"[stort


Nei, vi har hatt nydelig vær i en uke nå. Temperaturer opp i 30 grader og greier. Enig i at Braathens S.A.F.E. var bra! Jeg synes også at SAS sine farger er rene og flotte, selv om de spiller mer på 'skandinavisk funksjonalisme', et svensk og dansk fenomen som treige Norge har stått helt utenfor. Og SAS har i alle fall unngått slike vederstyggeligheter som de 'tropical'-flyene til Singapore.

 

Når det gjelder kjente nordmenn så slutter jeg å fly Norwegian den dagen de klistrer Vebjørn Rodal eller A-ha opp på halen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Når det gjelder kjente nordmenn så slutter jeg å fly Norwegian den dagen de klistrer Vebjørn Rodal eller A-ha opp på halen.

"[stort"[stort"[stort ROFL! Veldig enig, Øyvind!!! Der går det en grense, ja. Kan jo nesten risikere at noen hadde kommet til å forsøke å skyte ned flyet.... "[stort

 

Ha en fin ettermiddag! "[smil]"

 

[ 07-08-2002, 15:34: Endret av: Olav M. Rønningen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Øyvind Hansen:

Når det gjelder kjente nordmenn så slutter jeg å fly Norwegian den dagen de klistrer Vebjørn Rodal eller A-ha opp på halen.

Pøh, er det noen som bør opp på flyhalen så er det Morten Harket. A-ha er jo glimrende musikk. :)

 

Morten.

 

[ 08-08-2002, 13:30: Endret av: Morten Hanssen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...