Gå til innhold

Hyggelig FPS


Anbefalte innlegg

Ikke alt som er installert men følgende er:

 

GE PRO

REX

REP

FSGlobal

 

Skyer HD 1024x1024

 

Da har jeg et godt utgangspunkt til å begynne å legge til litt fly, flyplasser og diverse justeringer.

 

Satser på å slå min forrige rekord på stabil låst 100FPS (og da mener jeg låst i den form at det aldri rører seg under 100) når alt er installert....

 

Anyhoooop, hyggelig start FPS i alle fall denne gang....

 

fps_fs9.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ser ikke noe bilder enda, men vet linken er rett så da får jeg sjekke innom i morgen, lar denne stå enn så lenge.

 

EDIT

 

Due to an unresolved hardware issue on the storage device that stores your account data, your entire account is currently unavailable. We are working hard to resolve the issue and are very sorry for any inconvenience this issues causes.

 

Aha, vel da kommer bildet opp når det kommer opp he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tweak her og litt tweak der, men i hovedsak ikke så veldig mye, tror A: Oppsettet mitt liker fs9, B: Blandingen av hva som er tweaket og installert passer godt sammen.

 

Regner med når alt er ferdig installert vil jeg ligge på 100 låst cirka, det var det forrige gang men nå satser jeg på i alle fall 120-140 med det utgangspunktet jeg har.

 

Men men, det postitive er nå at hver installsjon er temmelig lik den forrige noe som for meg har vært merkverdig forskjellig hver gang ( noen som kjenner seg igjen? )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et driver problem, prøv en gammel driver om den helt nye ikke fungerer, så husk å skru av wait for vertical sync i control panel

 

En annen essensiel ting kan være skjermen din, med et så bra kort bør du ha en skjerm som har 2ms oppdatering, med 5ms vil du få hakking/flimmer da kortet oppdaterer raskere en skjermen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...