Tom Knudsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke alt som er installert men følgende er: GE PRO REX REP FSGlobal Skyer HD 1024x1024 Da har jeg et godt utgangspunkt til å begynne å legge til litt fly, flyplasser og diverse justeringer. Satser på å slå min forrige rekord på stabil låst 100FPS (og da mener jeg låst i den form at det aldri rører seg under 100) når alt er installert.... Anyhoooop, hyggelig start FPS i alle fall denne gang.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 hmm ser ikke noe bilder enda, men vet linken er rett så da får jeg sjekke innom i morgen, lar denne stå enn så lenge. EDIT Due to an unresolved hardware issue on the storage device that stores your account data, your entire account is currently unavailable. We are working hard to resolve the issue and are very sorry for any inconvenience this issues causes. Aha, vel da kommer bildet opp når det kommer opp he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Der kom bildet endelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 ohhh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hmm, hvilke specs har du Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 CPU : E8400 klokket til 3600 Asus P5Q Pro 4GB Kingston HyperX 800Mhz minne ATI 4870X2 SATA disk 7200RPM 850W power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hmm, kan det at skyene krever mye FPS ha med og gjøre at mitt Nvidia Gainward 8600 GT 256 MB rett og slett er for dårlig for oppgaven? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Det er vel et mer eller mindre dårlig kort i forhold til dagens standard kort. Men skyene tar omtrent ca 30-40 FPS alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 4870 x2 , mange som ennå ikke skjønner at det er ganske bra kort :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gud hjelpe meg Tom, hvordan har du fått til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Litt tweak her og litt tweak der, men i hovedsak ikke så veldig mye, tror A: Oppsettet mitt liker fs9, B: Blandingen av hva som er tweaket og installert passer godt sammen. Regner med når alt er ferdig installert vil jeg ligge på 100 låst cirka, det var det forrige gang men nå satser jeg på i alle fall 120-140 med det utgangspunktet jeg har. Men men, det postitive er nå at hver installsjon er temmelig lik den forrige noe som for meg har vært merkverdig forskjellig hver gang ( noen som kjenner seg igjen? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Men altså det skal jo ikke så mye til å få høy FPS når man flyr default Cessna og peker kamera opp mot himmelen. Sier ikke at jeg har over 300fps da, men ligger rundt 200 og vel så det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor mye betalte du for PCen din, Tom? Ny PC skal til innkjøp i år, banna bein. Plukka sammen noe på komplett.no, nesten tilsvarende dette, men ikke med ATI-kortet, til 8000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Default C172 mot himmelen.. ikke så veldig vanskelig å få høy FPS. Laveste FPS jeg fant da var denne: Riktig nok veldig ustabil FPS, men så den aldri under 300. Så mer i retning av denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Det har du rett i Aleksander, rett opp mot skyene med default cessna får også jeg høy FPS ( ref bilde under) Mot fjell og bakke synker den selvsagt, noe annet ville vært unaturlig. Her tatt over Seattle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hehe det var noe annet ja Du er velsignet med en meget god pc og ett godt oppsett hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei Tom dette siste billede er det FS9 med UTE? eller vanlig FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 GE PRO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Dahl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 ser bra ut Tom men har du et bra oppsett på ati kort har et Radeon hd 5770 kort,men får mye flimmer måtte ta i bruk det gamle nvidia kortet mitt takknemlig for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Høres ut som et driver problem, prøv en gammel driver om den helt nye ikke fungerer, så husk å skru av wait for vertical sync i control panel En annen essensiel ting kan være skjermen din, med et så bra kort bør du ha en skjerm som har 2ms oppdatering, med 5ms vil du få hakking/flimmer da kortet oppdaterer raskere en skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Dahl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 ok for prøve litt takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.