Eivin Stensø Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Håper på mye trafikk. Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Student-rating på plass så onsdag blir det trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Eivind: er jo bare den 13 i dag :grin: Eivin: skal vel alltids få pressa inn et par turer! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Trening midt i tippeligarunda? *tommel ned* men lykke til og kos deg Jeg får prøve å bidra neste trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 den kjedelige NAX737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Ingen trening i dag? Klokka er jo over 19 nå... Bra at dere ikke kan vente. Det lover bra. :grin: Trening midt i tippeligarunda? *tommel ned* men lykke til og kos deg Jeg får prøve å bidra neste trening Det gikk meg hus forbi så RBK får klare seg en omgang uten meg. Men vel møtt neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 LN-PKJ kommer opp fra Notodden. (Ex D-EAGD) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Leeeenge siden jeg fløy på VATSIM så kanskje jeg tar meg en tur. Ingen som vil sitte som APP eller CTR vel?. Blir litt stusselig med bare TWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kan jo hende at en kommer på når han ser trafikken. Men i morgen blir det vel dekking i Norge og Danmark med tanke på 2 checkouts da. Da vil jeg nesten si 100% at det blir dekket Men du må jo bare fly til ENVA i dag Lykke til til deg Eivin. Skulle ønske jeg kunne kommet men jeg må ha siste VFR session så Lars Petter Hassel ikke slakter meg helt. (hehehe) Men skal komme neste session Eivin. Så får du ha lykke til med din første trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Takk til alle som stilte opp. Det ble bra med trafikk etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.