Gå til innhold

Norske Skywagons

Anbefalte innlegg

Da er jeg godt i gang med å male på norske kjennetegn.

LN-LMG har jeg forsåvidt vist før . Men, LN-VYJ er ny. Den virkelige VYJ er akkurat kjøpt inn til Norhordland Flyklubb. Den er egentlig en Cessna 180, men den tar seg da også godt ut på 185F. Flyet skal utstyres med flottører i Norhordland. Men, jeg finner også bilder av denne - både på vanlige hjul og på ski. Så dette gir muligheter med Carenadomodellen.

n1.jpg

n2.jpg

n3.jpg

n4.jpg

n5.jpg

n6.jpg

n7.jpg

n8.jpg

n9.jpg

n10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Pent arbeid IGJEN Gunnar. Det er jo så det frister med en søndagstur i gamlelandet ;) . Lite MP-aktivitet for tiden, men så er det jo VÅR, og godt å røre på seg utendørs.......

...... Men jeg tar meg noen turer nå og da, med dine amerikanske utgaver Bushwagon, i fjellheimen rundt Seattle :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen nydelig arbeid Gunnar.Jeg bestiller to stykker av disse screenshots reprodusert på lerret til å henge opp i kjellerstuen når den tid kommer. Skulle gjerne hatt dem i spisestuen men tviler på at jeg får clearance av fruen. :grin: Vel nå titter heldigvis vårsolen frem etter en lang og snøhvit vinter så nå blir det vel overgang til maritim paint og båtpuss på deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...