Gå til innhold

Ferdig Med opplæringskurset for bakkemannskap for America West Airlines


Nicolai Meservy

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg hjemme igjen da.. (ja jeg vet ingen bryr seg om dette, men det gjør nemlig JEG)...

 

Fikk opplæring i alt ifra sikkerhetstiltaker til din egen sikkerhet mens flyene er på bakken og grunnregler

 

Jeg fikk skyve ut 10 Fly, Vinket in 3 fly (1 fly uten instruktøren bak meg "[stort ) og var "Wingwalker" (går på sidene for å sjekke alt er klart)

 

Så nå begynner jeg å jobbe for alvor "[stort

 

noen annen spørsmål om hva jeg gjorde på treninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Vidtun:

quote:

Opprinnelig postet av Espen Øijordsbakken:

Hei Nicolai,

 

Gratulerer med jobben!

Det jeg lurer mest på er: hvordan i alle dager fikk du arbeids og oppholdstillatelse?!?

Det er et interessant emne...

 

hvordan fikk du det Nicolai?

Jeg fikk det fordi jeg har hatt Amerikansk Statsborgerskap siden jeg var født (Farsan e ifra Amerika og i USA har dem en lov hvor om faren er født i USA, så får ungene (uansett om de er født i et annet land) til faren automatisk Statsborgerskap; så der er svaret dere lurer på...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry... æ må "correct" meg selv

 

Du kan få automatisk Statsborgerskap i USA hvis en av foreldrene dine (IKKE BARE FAREN) er født i USA....du må bare sende inn papirene på at du er sønn/datter av en amerikansk mor/far , men du blir innvilget det med en gang (uansett om du er født i Norge, så får du amerikansk statsborgerskap fordi en av foreldrene dine er Amerikansk)

 

Derfor er det hvorfor jeg har Arbeids/Oppholdstillatse.

 

Noen andre spørsmål???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen:

LOL

 

Er det vanligvis vanskelig å få arbeids- eller oppholdstillatelse i USA?

Det er ikke saa vanskelig dersom du har minst fire aars hoeyskoleutdanning og i tillegg minst to aars erfaring i et fagfelt. Problemet er aa finne et firma som vil ansette deg. Dersom det du gjoer er spesielt nok, saa er det mer enn formalitet aa faa midlertidig arbeidstillatelse her. For aa faa permanent arbeidstilatelse, saa kreves det en god del mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller vist du har en god del $$$$$$$ på konto, får du oppholdstilatelse. Da kan du betale sykhus og lignende selv, så slipper USA og ha utgifter på deg.

 

Så penger på bok, eller en god job som venter på deg i usa er det som skal til. (så sant du kommer fra den vestlige verden) "[Cool]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...