Gå til innhold

UFO??


Christian Håkonsen

Anbefalte innlegg

Så dere nyhetssendingen på TV-Norge nå? Var noen som hadde filmet en "UFO" over søgne igår. Det var helt klart et firemotors jetfly. Den orange "halen" var jo selvfølgelig kondensstriper. Hvis de hadde kontaktet kontrollsentralen som har ansvaret for det bestemte luftrommet, kunne de sikkert fått greie på akkurat hvilken maskin det var...

 

Helt tåpelig..hehe

 

MVH,

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var godt å høre...liker å ha rett..hehe

 

Jeg skulle ringt til Røyken og fått dem til å sjekket det for meg selv... De kan jo gå inn på den databasen i Brussel, som har all informasjon om trafikk i Europa.

 

Jeg mailet jo til TV-Norge rett etter jeg så det, men fikk aldri noe svar.

 

Jaja, da var den "gåten" løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet UFO

For den som ser et flygende objekt, som vedkommende ikke kan identifisere, ser da et: Unidentified Flying Object, eller Uidentifisert Flygende Objekt på norsk.

 

UFO-navnet blir egentlig feilaktig oppfattet som et synonym for en farkost med utenomjordiske intelligente vesener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein,

 

Vet jo hva UFO står for, men man må vel ikke vite flytype, selskap og registrering før man kan kalle maskinen der oppe for et fly?

 

Jeg så med én gang at det var en firemotors jet, og kaller det da "et fly", og ikke et "ufo".

 

For på nyhetene sa de nemlig EN ufo, og ikke ET ufo. Det jeg mener med innlegget mitt er at det er altfor lett å komme på TV i Norge og at TV-kanalene har begynt å ansette folk som ikke gidder å gjøre research før de sender ting ut på lufta.

 

[ 12-08-2002, 02:43: Endret av: Christian Håkonsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er sikkert riktig det, men husk at ikke alle er i stand til å identifisere alt som svever rundt på himmelen, og der merkelig ut....

 

Og temaet om media, og hva de er i stand til å fortelle, gidder jeg ikke å høre på, for det er vel godt nok debattert andre stedet her på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jan Gulliksen:

Nei Christian, du hadde helt rett! Avisa Fædrelandssvennen i Kristiansand skriver i dag at det VAR et fly, en Airbus 340 på vei til Newark, USA. Så såkalte astrofysikere som ser meteoritter på "hvert gatehjørne" skal man tydeligvis være skeptiske til!

Hvor gikk dette flyet fra ?

Stockholm ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...