Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tok en tur i dag med QW 757 til Lisboa (LPPT) Her er bildene Lar bildene tale for seg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 PENT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Takk Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Rett og slett fantastisk dette her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, prøver så godt jeg kan da vettu Takk for kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2010 Dette er helt fantastisk bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nydelig serie bilder av et fantastisk fly og du har virkelig klart å fange essensen i denne flyturen Nydelig flott og virkelighetstro grafikk også Om jeg skal være kritisk har du kanskje brukt en tanke for mye oppskarpning på noen av bildene (spesielt det siste kanskje) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bare to ord som passer inn her Mathias: FANTASTISK HERLIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Nydelig serie bilder av et fantastisk fly og du har virkelig klart å fange essensen i denne flyturen Nydelig flott og virkelighetstro grafikk også Om jeg skal være kritisk har du kanskje brukt en tanke for mye oppskarpning på noen av bildene (spesielt det siste kanskje) Tusen takk Jan Arild, nå er jeg "stuck with" 757, go'flyet ! :grin: Ja, er helt enig med deg om det Jan Arild, satt og stussa litt over det etter jeg la ut Trappen ble utrolig stygg, og Thomson logoen på ENG 2 ble helt rar. Skal ha det i bakhodet neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2010 Meget fin bildeserie, men jeg må si meg enig med Jan Arild om overdreven bruk av "sharpen" ( og muligens kontrast?). Screenshots er jo bare i 72dpi, så man bør være forsiktig med sharpen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.