Rune Koppen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.itromso.no/nyheter/article348169.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å E Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg så det der, stygg sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og uansett hva grunnen var til at flyet traff taubanen, så gjorde piloten en formidabel jobb med å få flyet trygt hjem igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som obeserverte en low C130 i dag rundt vigra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg synes at piloten gjorde en bra jobb etter han har gjort en glipp.Man skal ikke fly så lavt hvis ikke man har problemer da. Men tydligvis gikk jo motoren etter som han returnerte til tromsø.Jeg dømmer ingen før det fremligger en havarirapport. For å si det sånn så er det ikke første gang dette skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tveten Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Regner med at flygeren var lokalkjent og at wiren var på kartet? :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den C130 som du snakker om Geir, passerte Stavern for ca 30 min siden i 500ft over hustaket her :grin: Brommet godt... Var sikker på at det var Dakota Norway som var ute på tur, men så fort at det var en Herk! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.