Gå til innhold

Wizzair - Gdansk arrival!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har vært ute å flydd litt Airbus til forandring i dag! Wizzair sin rute fra Bergen til Gdansk ble flydd for første gang i simmen med deres A320!

 

WZZ1.jpg

W6 342 er i lufta og er akkurat kommet over skydekket som ligger over Stord-området!

 

WZZ2.jpg

1 time og 35 minutter senere er vi på finale til Gdansk!

 

WZZ3.jpg

Nydelig freeware scenery for Gdansk! Veldig stilige og kurvete innflygingslys!

 

WZZ4.jpg

Flott inflyvning til Gdansk!

 

WZZ5.jpg

Og etter 1 time og 41 minutter er vi på bakken igjen!

 

WZZ6.jpg

Stuer vinker oss inn til stand 10

 

WZZ7.jpg

Velkommen til Gdansk!

 

WZZ8.jpg

 

 

Da takker jeg så mye for oppmerksomheten! Jeg anbefaler alle å ta en tur til Gdansk! Flott freeware scenery!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer!

 

Wizzair fly til Bergen og Sandefjord i Norge! Fra Bergen flyr de til Gdansk (Startet opp Des 09) og Katowice (Startet opp i slutten av Mars). De skal visst ha planer om å konkurrere på ruten Bergen - Krakow mot Norwegian!

 

Jeg jobber til daglig i Norport Handling på Flesland og var med å snu om første Wizzair-en som kom i desember! Flott selskap som du sier, Anders!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jobber vi visst i samme selskap Hjelset. Begynte akkurat på innsjekk på Flesland...

 

Som selskap har jeg et intrykk av at Wizzair har ganske urimelige krav og betingelser til sine reisende. Dog skal det sies at det er fint med trafikk.

Er det ikke 12EUR pr. kg over 15kg på kolliene? Selv om du kjøper to kolli er det forsatt maks 15kg (7.5kg i hver bag).

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli, Lars-Petter! Gleder meg til de starter med Bergensruten igjen! Skal knipse noen bilder for deg! Du vet vel kanskje eksakt dato for første flyvning til Flesland?

 

Det gjør vi da, Geir :) Jobber på tarmac jeg! Veldig kjekt! Har du vært der mange dager eller? Har begynt mange på trafikk og ramp i det siste grunnet de 7 nye rutene til Norwegian!

 

Wizzair skal visst komme med nye regler for bagasje nå. Man får med seg hele 32kg gratis! Kjøper du to kolli får du 64 kg! Så forventer blytunge kolli i tiden fremover :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...