Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2010 Påsken ble hektisk med mye finvær og travle utsjekksturer med B-17, men man må jo også tjene til livets opphold. Mange småoppdrag strømmet på i finværet, så det ble faktisk noen timer i Skywagon til forskjellige kunder. Heldigvis rakk jeg å skru på amfibieutrustningen på min nyeste bushutgave, rett fra maleverkstedet til Gunnar vd Meeren. Dermed kunne jeg fly likegodt til vanns som til lands :grin: . De innvidde kjenner seg igjen i TongassfjordX, hvor jeg synes det er like spennende å fly nå som da det var nytt. Sammen med ORBX PNW har disse scenerier hevet FSX til nye høyder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 PENT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lekkert Ernst. Ser du befinner deg nordpå i Alaska og i skrivende stund sitter jeg i en Beaver, nymalt sådan på vei opp til Ketchikan for videre Alaska-jobbing Den bushversjon av Skywagon er bare rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nydelig Ernst! Fikk skikkelig bushfeeling nå.... :grin: Et nytt livery (til bushgruppene) er akkurat lastet opp til AVSIM biblioteket. Her er bilder gjennom maleprosessen (derfor litt ulike teksturer): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nr 4 var helt sinnsykt Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Steike fine bilda, Ernst! Pen liten andunge også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. april 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2010 Takker alle sammen . Jan Arild, det ble ikke mye påskeferie på deg, fra bush til buss, og nå tilbake i bush`n igjen :grin: Morten, er du klar for noen søndagsturer, eller er det bare nightfighters på deg ?? :grin: . Gunnar, nokk en lekkerbisk ! Du er en mester med malekosten, og det er spennende fargeskjema du bruker. Fristende å velge en kombinasjon med sjøflyhavner og flyplasser på neste søndagstur ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Begynner å bli klar for en søndagstur igjen. Har blitt lite PC-tid i det siste, og mye fotografering, men har vel kun fløyet jagerfly i den siste tiden. Er klar til å eskortere deg nesten til Berlin og tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.