Gå til innhold

hei da har jeg slutter og spille vatsim :)


J S

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Har jo opplevd en del ting. F. eks en pilot som begynte å gi ATC-instruksjoner til meg (motsatte instruksjoner i forhold til hva ATC ga). Om det var for å irritere meg eller kontrolleren vet jeg ikke, men siden kontrolleren ikke reagerte på oppførselen (de var kanskje kjente) så bare disconnectet jeg og landet offline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva både du og andre sier om det som skjedde her, uten at jeg vet hva personen har sagt så synes jeg det er dårlig gjort. Og jeg synes det er synd hvis du opplever at du ble dårlig behandlet, jeg har mine mistanker om hvem det dreier seg om uten at jeg vet, og uten at det er sånn man skal spekulere i. Men uansett da så håper jeg at du rapporterer personen slik personen lærer av dette, for alle kan gjøre feil.

 

Jeg vil be deg prøve på nytt, for de aller fleste ATC'er er greie, snille og særdeles hjelpsomme når det kommer til det meste. Det er personen det gjelder også(Uten at jeg vet helt sikkert hvem det dreier seg om), hvis ikke hadde han ikke vært ATC på VATSIM, og man kan jo bli litt irritert om beskjeder ikke blir fulgt, spesielt om man signaliserer at man har forstått beskjeden.

 

En ting jeg kan si deg, og som du så absolutt bør gjøre er og skrive NEWBIE i Flight planen du sender inn. Jeg har flydd en stund på Vatsim nå, men jeg fyller fortsatt NEWBIE inn VATSIM, er jo ikke noe og skjemmes over det, eneste som skjer er at du får mer hjelp :) .

 

Men håper jeg ser det på VATSIM igjen snart, og at du ikke har blitt skremt helt borte, noe jeg regner med du ikke har blitt?

 

Men det dessverre sånn at noen av ATC'ene er litt kjepphøye både på fora og som ATC på VATSIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Jonas på besøk på Værnes et par dager siden. Hyggelig fyr, men han må fikse navnet sitt på Vatsim - det er annerledes enn hva som brukes her som andre har nevnt.

 

Du Jonas virker som en veldig flyinteressert gutt. Men jeg føler at du ikke var helt klar for VATSIM? Du må lese deg mere opp på pilot prosedyrene som ligger på VATSIM, som jeg skrev til deg online. Adresse: http://www.vatsim.net/pilots/.

 

En slik plan som du sendte til meg på Vatsim; gps1 - gps2 etc... er ikke ekte og funker ikke i prakis. Men jeg følte jeg skrev veldig mye info og det kunne virke mot sin hensikt å komme med for mye også :)) Du bør vite om airways, sid og star for å fly på vatsim - i tillegg til et minimum av fraseologi. Hvis ikke blir det hodeverk for atc om det er litt trafikk og flere atc på samtidig.

 

Men det gikk jo bra siden det var (og er som regel) veldig rolig på Værnes :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjønner ikke poenget med å slutte med FSX - Hvorfor? Er det noe "spill" som er stort sett uskadelig, vennlig og passer for alle aldere så er det FS. FS er også av de mest meningsfulle spør du meg. OG! Om du avinnstallerer FSX så har du bare 16 spill igjen!

 

Edit: ca 8,5 timer fløy du på vatsim Jonas;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...