Gunnar van der Meeren Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Da er jeg godt i gang med LN-LMG :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nydelige bilder og paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Gunnar, hvor finner jeg alle disse flotte repaintene dine?. De er jo helt utrolige. Du vet min svakhet for Bush-fly og norske versjoner er jo ikke å forakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. mars 2010 Premie-painter dette Gunnar, vi trenger jo å vise fram noen norske farger i bush-gjengen :grin: !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Takker alle sammen! Fred: Paintene som jeg har laget, finner du i AVSIM biblioteket. Søk på «Skywagon» under FSX repaints and modifications. Den norske er ikke klar enda, men laster den opp så snart den er ferdig..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.