Fred Solli Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Heisann folkens Her kommer noen bilder jeg tok under turen vår. Vi startet fra KORS og endte opp på KSEA. Først fra KORS. Samling før take-off. Onroute Shonomish med Ernst bak meg. Ernst på halen. En titt ut av vindu Over vingen Top view på Shonomish Tett trafikk inn på Skykomish State. Ernst gjør en goaround. Men han kom ned Etter landing på Darrington. Jan Arild i kjent stil med Beaver. Og her er Ernst og meg, mens Bjørn lander i bakgrunnen. Rett etter take-off Darrington fikk jeg nærkontakt med Geir som kom i en Lufthansa 767. Og han fulgte meg et lite stykke på vei til KSEA. Før han forsvant inn i skyene. Ett bilde over downtown Seattle på vei inn mot KSEA. På finale KSEA med en F-16 i low-pass. Del 2 følger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Del 2 Her er grunnen til F-16 aktiviteten på KSEA. Her er alle samlet. Jan Arild forsvant for oss. Avslutter billedserien med bushgjengen samlet på KSEA. Takk for oppmøte og en flott tur :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dette var flotte bilder ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Herlige bilder Fred. Her er min fangst etter søn dagens MP-tur. Desverre ble det ikke lenge jeg fikk vært med fra Darrington til Seattle, en kræsj i FSX og at microfonen forsvant for ta skylden for det. Men uansett. Her er mitt bidrag Venter på at gjengen skal komme, oppmøtet var Orcas Island. Lined up og klar for avgang På vei over sjøen mot land. Short final for Snohomish og verdens største bygning De andre kommer som perler på en snor Her var den da, verdens største byggning, Boeing-fabrikken Snohomish field fra oven. Legg merke til gressklippinga mellom RW og taxivay På vei videre Så bar det videre til noen små striper, først Sky Harbor. Så var det Skykomish State En goaround på Ernie, det var litt hektisk på stripa da han kom inn. Neste stopp var Darrington Mun. Det var alt fra meg for denne gang. En kanontur som vanlig og utrolig godt oppmøte sånn midt i påska. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Takk til Fred og Jan Arild. Det var kjempefine bilder fra turen - som vanlig. Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. mars 2010 Grundige og innholdsrike reportasjer, både Fred og Jan Arild!! Igjen hadde vi det kjempegøy, og med Fred sitt opplegg med nav-turer på kryss og tvers i Seattle-området, begynner vi å bli godt kjent i denne delen av verden . Jan Arild, du må se å få malt dine Skywagons, vi var ikke fullt så nakne som på bildene dine :grin: . Og så må jeg bare svelge at Fred får meg til å se ut som en liten veps på halen hans..... :cry: . Fra samlingen på gode, gamle Orcas. Artig å se at så mange stilte med Carenados nye bush-pakke. Så en stilstudie av Fred i sin amfibieutgave av Skywagon, i pen formasjon med undertegnede på første strekket til Snohomish. I Snohomish byttet også Fred til tundrahjul, da jeg har en mistanke om at han visste hva vi var på vei til. Sky Harbor, og her var det slutt på lange asfaltbaner. Det ble straks mer trangt om plassen, og det ble god bruk for tundrahjulene. Skykomish, og det ble enda trangere på den lille flyplassen. Jan Arild i sin Beaver prøvde å skape panikk med litt hårete lowpass :grin: . Her ødela jeg halehjulet mitt, så det ble nesten umulig å manøvrere på bakken. Hanglet med til Darrington, hvor jeg måtte vente på kyndig flymekaniker. Ble derfor noe etter resten av gjengen fram til Seattle, men rakk oppstillingsbildet til Fred :grin: . Kjempetur og fin start på Påsken. Serveren gikk som ei klokke, og jeg hadde ikke så mye som et hikk på hele turen. Gleder meg til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ååhh :cry: Blir grønn av missunnelse her jeg sitter uten FSX og Skywagon amfibie. Men når jeg kommer hjem på onsdagen, da blir det andre boller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 :eek: :eek: :eek: MÅ BARE, bare må beundre dette Dette trur eg må være det vi kaller for ARGESTE SORT engasjement!! Har skikkelig lyst å være med på dette ser ut som det er blitt en "drug"-form.. Det er jo rett og slett kos å se gamlegutta ha så mye moro over en multiplayer -session Stå på, dette virker intressant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.