Gå til innhold

Masse flysimulator-utstyr selges! SimKits&GoFlight


Anbefalte innlegg

Jeg har laget noen tråder på dette tidligere, men nå har jeg endelig bestemt meg for hva som virkelig må bort.

Jeg går nå vekk i fra FSX og over til Falcon 4. Dvs at alt jeg har av simkits/goflight har jeg ikke bruk for.

 

Alt skal bort!

 

Dette er en kjempesjanse for å komme raskt i gang med bygging av simulator.

 

DSC_0353.JPG

 

USB Airspeed og Vertical speed (selger disse i lag pga at de er koblet på samme servokort): 1000 kr

USB Attitude indicator : 1500 kr

USB Heading Indicator 1900 kr

USB Altimeter 1900 kr

USB ADF Indicator 1900 kr

USB VOR1 Indicator 1900 kr

USB VOR2 Indicator 1900 kr

 

Gratis frakt på alle disse!

 

DSC_0357.JPG

 

4x USB Servo Controller : 500 kr pr stk

Man kan styre to servoer med hvert av disse kortene. Dvs at men kan lage hele 8 stk instrumenter.

Man kan bruke de til Fuel indicator, oil-temp, osv (74 forskjellige funksjoner).

 

Gratis frakt!

 

DSC_0356.JPG

 

2x Goflight GF-T8 500 kr pr stk Med disse kan man styre brytere inne i simmen.

2x Goflight GF-166A 600 kr pr stk Med disse kan man justere COM1 og 2, NAV 1 og 2, XPDR og ADF inne i simmen.

Goflight RP-48 600 kr Med denne får man 8 knapper og 4 stk rotaries som kan styre div ting inne i simmen.

 

DSC_0354.JPG

USB Throttle quadrant. 300 kr Man kan evt bruke potmeterne til å styre rudder / toebrake hvis man bygger det.

 

 

 

Som sagt, alt MÅ bort for å finansiere F-16'en, så jeg er villig til å diskutere pris særlig hvis noen kjøper flere gjenstander.

 

 

Ta kontakt med meg på geirms@gmail.com for mer info.

 

 

DSC_0355.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...