Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2010 Sola varmer nede i dalen, lyset er blitt mer intens og fuglene synger i skogholtet. Det kjennes i hele kroppen, jeg må ut, jeg må oppover, jeg må få oversikt og føle friheten boble ..... God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nyydelige bilder! De fjellene der ser helt syke ut Og ja, nå skal det bli godt med grønne texturer igjen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lekkert Ernie, ble fullendig smittet av den vårfornemmelsen der ja. Det er nok enda langt til våren der jeg befinner meg akkurat nå, Sitter å venter på innkommende hundekjørere i Unalakleet i -32 grader.... men snart.... snart blir det miiiin tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 nice! Hvem av de to FSX p-38 pakkene er det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2010 Takk skal dere ha . Ja Even, fjelltexturene er det beste jeg har sett av slikt, og de gir en skremmende og gedigen feeling når man flyr i dette ville og mektige landskapet. Husker godt FS Addons "Alaska Cinema", med fototexturer som imponerte i sin tid, men dette er noe helt annet og mye bedre!! Hvem av de to FSX p-38 pakkene er det du har? Dette er Sky Unlimited sin P-38. Klarte ikke å bestemme meg hvilken jeg skulle ha av denne og FSD sin, men så fikk jeg SU sin på tilbud til 11 dollar (tror jeg det var), og da kunne jeg ikke si nei :whistle: . Tror FSD sin er noe mer detaljert, spesielt i VC, men jeg er overraskende fornøyd med SU sin utgave. Den flyr meget realistisk, har veldig god lydkvalitet, er slett ikke så stygg å se på og den er meget snill med frames!! . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg bøyer meg i støvet!! Fantastiske bilder. Bruker du intern-funksjonen i fsX for å ta bilder, eller et annet program? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Bilder nr 4 er noe av det råeste du har servert meg på et sølvfat , Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2010 Takkåtakk folkens . Ja, jeg bruker intern-funksjonen i FSX ( V ) for screenshots. Deretter åpnes de i Photoshop for beskjæring og størrelse, og en anelse "sharpen". Ellers er de uredigerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.