Gå til innhold

Ny simulator på Gardermoen


Jan Fjeld

Anbefalte innlegg

Ah, ok, da er jeg med. :) Tenkte kanskje det fantes noen her fra før av, men at denne var utviklet i en ekstra dimensjon eller noe sånt. Den så virkelig bra ut da, har aldri sett det detaljnivået i en full-motion simulator før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Denne simmen har jeg både sett og hvert inne i for en stund siden. Vision systemet i denne, får B737NG simmen til og se ut som en atari. Simmen er også fullmotion på elektro,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Denne simmen har en rå grafikk i forhold til normale simmer. Den er også eletrisk drevet med tanke på motion, noe som jeg syntes ga en helt rå feel, når du hang på propellene på vei ned....meget bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å hatt den grafikken på en pc simulator. :)

 

Det er vel noe spesielt i en slik simulator som dette :) Grafikken blir seende mye bedre ut, fordi du samtidig får denne full motion effekten. Jeg har flydd 737-800 full motion simulatoren på ENGM, og tro meg, det er ikke VILL grafikk :) Tror også dette software er noe slikt at det kun oppdaterer der det TRENGS, som at det blir HELT blurrete på bakken når du er på cruise :)

 

 

Vet noen forresten hvilket softare som brukes for simulatorene? Det er ikke Microsoft, så hva er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...