Jim Grav Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei, Kan noen hjelpe meg? Jeg hadde et detaljert bilde av en MD82 cockpit som jeg fant på nettet. Bildet var slik at når du tok musepila over de forskjellige deler i bildet så kom navn på de forskjellige paneler og slikt opp. Noen som vet hvor jeg kan finne dette bildet igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kanskje på Stellan Hilmerby sine flotte sider? Velg Cockpit, og trykk på bildet. Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Desverre, var ikke det bildet, men takk for tipset. når man strøk muspila over feks senter panel i bildet jeg snakker om ,dannet det seg en gul firkant rundt senter panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 PUHHHHHH.. fant bildet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hadde det vært mulig for oss andre å få sett det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.