Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har jo hatt opptil flere turer denne helgen i Washington og Oregon. En lang tur for å utforske PNWs indre områder. Mye vulkansk aktivitet i dette området og gamle lavaelver og strømmer er godt modellert i PNW. Men som sagt startet fra Darrington tidlig en morgen og tok en runde over byen bare for å vekke folket til et deilig Beaverdrønn. Sagbruket er i full aktivitet allerede på morgenen Ikke mange bilder fra turen søover langs de indre flyplassene. Tildels har denne delen blitt presentert før. To nye bilder skal jeg likevel slenge ut, først denne stengte flyplassen på toppen av en åskam, OR73 - Culvert Peak og så denne som jeg tilfeldigvis fant og som virkelig er verdt et besøk, av ren og skjær patriotisme!: OR42 - Norway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 7. mars 2010 Hain steike førr et fint lys !! Æ må bremse litt på investeringene, men Darrington er neste på lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du begynner å bli lommekjent i området nå Jan Arild. Må finne frem til OR42 på neste tur. Herlig lys i de to første. Har jeg lest et sted at du bruker FEX. Ernst sier: Æ må bremse litt på investeringene, men Darrington er neste på lista Anbefaler deg å vente med å sette på bremsene etter nedlasting av Darrington. Meget flott og sjarmerende plass. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jepps.... her i gården brukes det FEX (Flight Einvironment X) og ikke REX, sammen med Active Sky Evolution. FEX gir meg skyene, vannet, lyset og himmelen som brukes, og Active Sky Evolution bestemmer hvordan disse texturene skal brukes Meget godt fornøyd med FEX og ser ingen grunn til å hoppe over til REX nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.