Gå til innhold

Darrington og indre Pacific North West

Anbefalte innlegg

Har jo hatt opptil flere turer denne helgen i Washington og Oregon. En lang tur for å utforske PNWs indre områder. Mye vulkansk aktivitet i dette området og gamle lavaelver og strømmer er godt modellert i PNW.

Men som sagt startet fra Darrington tidlig en morgen og tok en runde over byen bare for å vekke folket til et deilig Beaverdrønn.

2010-3-7_10-6-54-181.jpg

2010-3-7_10-7-14-62.jpg

Sagbruket er i full aktivitet allerede på morgenen

2010-3-7_10-8-29-747.jpg

Ikke mange bilder fra turen søover langs de indre flyplassene. Tildels har denne delen blitt presentert før.

To nye bilder skal jeg likevel slenge ut, først denne stengte flyplassen på toppen av en åskam, OR73 - Culvert Peak

2010-3-7_13-16-43-348.jpg

og så denne som jeg tilfeldigvis fant og som virkelig er verdt et besøk, av ren og skjær patriotisme!: OR42 - Norway.

2010-3-7_13-35-32-512.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner å bli lommekjent i området nå Jan Arild. Må finne frem til OR42 på neste tur.

Herlig lys i de to første. Har jeg lest et sted at du bruker FEX.

Ernst sier:

Æ må bremse litt på investeringene, men Darrington er neste på lista

Anbefaler deg å vente med å sette på bremsene etter nedlasting av Darrington. Meget flott og sjarmerende plass.

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps.... her i gården brukes det FEX (Flight Einvironment X) og ikke REX, sammen med Active Sky Evolution. FEX gir meg skyene, vannet, lyset og himmelen som brukes, og Active Sky Evolution bestemmer hvordan disse texturene skal brukes :)

Meget godt fornøyd med FEX og ser ingen grunn til å hoppe over til REX nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...