Jan Arild Gjemble Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Stort bilde av dette: Stort bilde http://api.ning.com/files/XNMjdYoUVLH51PtAibYXIVkDCmnNn5dL9eWMnFNNAwWII20PuZvCyTp6Vhp2NvKWrqQ0IZEhAKHSxJ*Uooh20s7d7XuirkvA/CessnaStor.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2010 Fin stemning i bildet. Regner med du nettopp har pakket sammen teltet, slukket leirbålet og er klar nye oppdrag :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2010 Og nå er det kommet ENDA EN OPPDATERING !! Etter at patch 1 er gitt ut, er det kommet en "privat" FDE som finjusterer Skywagons fra før utmerkede flyegenskaper. Om det har en sammenheng med min joystick vet jeg ikke, men jeg opplever "justeringen" som meget god, og flyfeelingen som betydelig bedre. Patch`n finner man hos Carenado, og jeg anbefaler alle med Skywagon å ta en prøvetur !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.