Jan Arild Gjemble Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, så var det klart for ny MP-tur og igjen var det Fred som hadde satt opp en fantastisk rute med utfordringer og flotte opplevelser. Turen startet i Bremerton, og vi var innom flere steder på turen, blant annet Ranger Creek med en utfordrende approach. Vi hadde en sightseeing ned til Mount St. Helen og sjekka røyken i vulkanen før vi satte kursen til Strom og så videre. Her er kveldens fangst som jeg vil dele med dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Se forøvrig denne posten for enda fler bilder: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=534772#Post534772 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2010 Knallbra Jan Arild, og takk for i går Tøff tur, hvor jeg sleit med så mye hakeslepp, at jeg ble hengende etter hovedfeltet på hele turen . Ja, så ille ble det at jeg prøvde å bytte til et raskere fly på slutten, men kom meg aldri tilbake i serveren. Hadde dere "på øret", så jeg kunne høre all den fornøyde skravlingen som forsvant i horisonten :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.